آراد برندینگ

درآمد میلیاردیم را مدیون این کار هستم

درآمد میلیاردیم را مدیون این کار هستم

یکی از آرزوهای مشترک بین تمام افراد این است که ثروت به دست بیاورند و هر چقدر این ثروت بیشتر شود احساس رضایتی که در پی آن برای فرد ایجاد می‌شود بیشتر است. من به راز های کسب درآمد و میلیاردر شدن دست یافتم و در حوزه تجهیزات پزشکی به ثروت میلیاردی رسیدم در ادامه به تفصیل این موضوع میپردازم.

آر اف پولار

این دستگاه که جدیدا ساخته شده و بسیار به روز می باشد با استفاده از تکنولوژی و امواج ار اف مجهز شده است و با فرستادن امواج ار اف به عمقی از پوست باعث سوزاندن چربیهای بدن می شود قیمت آر اف پولار مقرون به صرفه است و دستگاه ار اف میداس فرقی که با بقیه دستگاه ها دارد این است که این دستگاه نسبت به مابقی دستگاه های موجود سیستم خنک کننده و هواکش قوی تری دارد.

برای زیبا سازی هر فرد ابتدا نیاز است که پوست صورت را صاف و جوان سازی کنیم برای همین بعد از استفاده از کرم آلوئه ورا، دستگاهی تحت عنوان دستگاه آر اف نیدلینگ در حوزه ی زیبا سازی پوست ساخته شده است و کارایی ان به گونه است که تعدادی سوزن را وارد پوست میکند به عمق کم که دردی ندارد یا شاید هم درد کمی دارد و بعد وقتی سوزن وارد پوست است امواجی صورت میگیرد که باعث جوان سازی پوست می شود این سوزنها کلا حدودا یک دهم ثانیه زیر پوست قرار می گیرد.

درآمد میلیاردیم را مدیون این کار هستم

آر اف صورت

از آنجایی که ممکن است قیمت آر اف صورت نو برای بعضی از افراد بالا باشد، می توانند از دستگاه های دست دوم استفاده نمایند تا قیمت مقرون به صرفه تری برایشان داشته باشند.

لازم به ذکر است استفاده از برند دستگاه لیزر به تمام افرادی که مشکلات پوستی دارند توصیه می شود به جز خانمهای باردار یا افرادی که مشکل قلبی دارند و از باتری استفاده می نمایند همچنین ممکن است بعضی افراد بیماریهای پوستی داشته باشند که به این افراد به هیچ وجه استفاده از این دستگاه پیشنهاد نمی شود. این دستگاه برای افرادی که به تازگی برنزه کرده اند یا دیابت دارند منع شده است.

برای رسیدگی به پوست با پیشرفت علم دستگاه های جدید تولید شده که دستگاه آر اف یکی از جدیدترین دستگاه های موجود می باشد. برای خرید این دستگاه قطعا نیاز به راهنماییهایی دارید که ما در ادامه مطالب به آن خواهیم پرداخت.

درآمد میلیاردیم را مدیون این کار هستم

دستگاه آر اف

جالب است بدانید که قیمت دستگاه آر اف با توجه به انواع آن متفاوت است و عملکرد دستگاه آر اف و صابون ضد لک تنها در جهت جوان سازی و رفع شلی پوست نمی باشد، بلکه از آن برای لاغری و مرتفع ساختن سلولیتهای پوستی نیز استفاده می کنند. فرآیند لاغری با دستگاه آر اف به صورت موضعی برای نواحی که بیشتر چربی تجمع می کنند مانند شکم، پهلو، بازو، غبغب و ران بیشتر صورت می گیرد اگر مشکل پف دور چشم و سیاهی و گودی زیر چشم را داشته باشید با کمک این دستگاه به راحتی و به سرت می توانید اقدام به درمان خود کنید.

نحوه کار این دستگاه به وسیله ی امواج رادیو فرکانسی با طول موج مشخص و معین می باشد همان گونه که می دانید سلولهایی که وظیفه کلاژن سازی در سطح پوست را به عهده دارند در لایه های زیرین پوست یا همان درم قرار گرفته اند.

اگر به فکر تاسیس یک مرکز درمانی و مراقبتهای پوستی هستید باید بدانید که یکی از ملزوماتی که برای تجهیز این مکان لازم دارید و باید برای خرید آن اقدام کنید، دستگاه آر اف است.

درآمد میلیاردیم را مدیون این کار هستم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا