آراد برندینگ

کیف چرم رویای ثروتمند شدنم را به واقعیت تبدیل کرد

معمولاً از کودکی به ما یاد داده‌ اند که راه‌ اندازی هر کسب‌ وکار تازه‌ ای نیاز به سرمایه دارد و به همین دلیل من از شروع یک حرفه جدید ممانعت می کردم تا اینکه با روشی جدیدی آشنا شدم که در آن با پول مشتری به عنوان سرمایه شروع کار استفاده می کردند. با این روش جدید فعالیت خود را در زمینه ی کیف چرم آغاز کردم و توانستم به درآمد رویایی که می خواستم برسم.

کیف چرم شتر

در حال حاضر بسیاری از افراد کیف چرم شتر در مدل های مردانه و زنانه مخصوص مدارک به رنگ عسلی را به کیف های دیگر ترجیح می دهند، این کیف باکیفیت طرفداران زیادی دارد و شرکت های فروش نیز این نوع کیف کرده اند که قیمت کیف چرم شتر با توجه به کیفیت آن متفاوت است.

چرم را به روش های مختلف به فروش می رسانند، چرم طبیعی یکی از موادی است که استحکام بسیار بالایی دارد و کیف های چرمی ساخته شده از آن، بادوام و گران هستند.

کیف چرم رویای ثروتمند شدنم را به واقعیت تبدیل کرد

کیف چرم کمری اسپرت

کیف چرم کمری کورکو اسپرت یکی از کیف هایی بوده که امروز در جهان از متقاضیان زیادی برخوردار می باشد، این کیف ها دارای کیفیت و ماندگاری زیادی هستند و برای نگهداری وسایل مختلف کاربرد بسیار بالایی دارند.تمامی جوامع بشری استفاده از این کیف ها را مورد نظر قرار می دهند و قیمت کیف چرم کمری اسپرت بسیار بالا است.

چرم به کار رفته در این محصولات از نوع اصلی بوده و با کیفیت و ماندگاری زیادی عرضه می‌ شود آن‌ ها برای مدت زمان زیادی قابلیت نگهداری را دارا هستند.

چرم ها از اصالت بالایی برخوردار هستند و تمامی مواد اولیه آن ها نیز زیبایی منحصر به فرد خود را حفظ کرده اند، این کالا ها امروزه در کشور ما بسیار مورد تقاضا می باشند و به عنوان متریال اصلی شناخته می شوند.

کیف چرم رویای ثروتمند شدنم را به واقعیت تبدیل کرد

کیف چرم تکه دوزی

در حال حاضر قیمت کیف چرم تکه دوزی دوشی نیز متفاوت می باشد بر اساس کیفیتی که دارند متفاوت است برخی از کیف های چرمی با چرم های مختلف با چرم گاو برخی به چرم بزی تولید می شود هرچه چرم آن با کیفیت تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می باشد در کل محصولات چرمی اصل و مرغوب قیمت بالایی دارد.

زیرا چرم خامی که در بازار به فروش می رسد بسیار قیمت بالایی دارد و محصولاتی که با آن تولید می‌ شود نیز باعث افزایش قیمت آنها می شود.

کیف چرمی تکه دوزی به دلیل اینکه از رنگ های مختلف چرم استفاده می شود و به صورت تکه دوزی بر روی کیف به کار برده می شود بسیار ظاهری زیبا دارد و معمولاً از چند چرم مختلف برای دوخت این کیف های تکه دوزی استفاده می‌کنند و باعث می‌شود که قیمت آن نیز بالا برود.

کیف چرم رویای ثروتمند شدنم را به واقعیت تبدیل کرد

.

.

4.2/5 - (6 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا