آراد برندینگ

اطلاعات خود را به روز کردم و در کار به موفقیت رسیدم

در دنیایی که هر روز با تحولات گسترده‌ای روبه‌رو می‌شود، برای ثروتمند شدن باید خود را با شرایط جدید سازگار و هماهنگ کنید. پایبندی به تکنیک‌های گذشته، سبب هدر رفت زمان و هزینه شما گردیده و در مدت‌زمانِ کوتاهی از چرخه‌ی رقابت خارج خواهید شد. من با اطلاعات خود را در کسب و کارم که مرتبط با انواع بادام می باشد به روز کردم. در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشیذ.

بادام درختی پوست کاغذی

اگر بخواهیم در بازار ایرانی در مورد انواع و اقسام بادام درختی صحبت کنیم به بادام پوست کاغذی اشاره می کنیم که با وجود تولید کنندگان بسیار در نمونه های مختلفی عرضه می گردند. بادام درختی پوست کاغذی کیفیت مناسبی دارد.

بادام درختی پوست کاغذی شور نمونه پرفروشی از محصولات است که با طعم بسیار عالی خود توانسته نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند، با این وجود از تولید عمده آنها در کارخانه های تولیدی می گوییم که نیازه را برطرف می کنند.

در ادامه مطلب قصد داریم در مورد نحوه شور کردن بادام درختی پوست کاغذی بگوییم که مراحل متعددی دارد، بادامها بعد از اینکه از درختان چیده می شوند پوست اطراف غلاف گرفته می شود.

بادامها را می گذارند تا خوب خشک شود، مرحله بعد شور کردن بادامها است که به این منظور باید یک قابلمه بزرگ و جا دار را انتخاب کنید تا امکان هم زدن بادامها وجود داشته باشد.

در هر اندازه ای که بخواهید باید بادامها را داخل قابلمه بریزید روی حرارت قرار دهید، در مرحله بعد بادامها را زیر و رو کنید و بگذارید با شعله ملایم خوب پخته شود و مره خامی ندهد.

C:\Users\ARAD\Desktop\03.jpg

بادام هندی

خواص ضد دیابت: براساس مطالعه انجام شده، عصاره دانه بادام هندی دارای خواص ضد دیابتی است، از دیابت نوع 2 جلوگیری کنید مصرف روزانه آجیل به پیشگیری از دیابت نوع 2 و عوارض آن کمک می کند. بادام هندی مفید است.

مصرف روزانه دو اونس آجیل به جایگزینی کربوهیدرات کمک می کند که برای کنترل سرم و قند خون در بیماران دیابتی نوع 2 موثر است، آجیل به کنترل گلوکز و چربی خون کمک می کند که به کنترل دیابت کمک می کند.

این شامل چربیهای غیر اشباع و چربیهای تک غیر اشباع است، به کاهش سطح کلسترول بد کمک می کند، سلامت اعصاب و عضلات با بادام هندی: بادام هندی منبع عالی منیزیم است که برای رشد استخوانها، بافتها، ماهیچه ها و اندامها مورد نیاز است.

C:\Users\ARAD\Desktop\تری.jpg

بادام زمینی گلستان

بادام‌ زمینی یکی از مغزهای آجیلی پرخاصیت و بسیار خوش‌طعم و پرطرف‌دار است که دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد. بادام زمینی گلستان مقوی است.

این آجیل منبع غنی از انواع ویتامین‌ها است و دارای یک نوع چربی غیر اشباع بسیار مفید برای بدن می‌باشد.

افرادی که دچار ریزش مو یا دارای موهای نازک هستند می ‌توانند از بادام ‌زمینی بو داده برای رفع مشکل خود استفاده کنند.

اسیدهای چرب امگا 3 موجود در این آجیل باعث تقویت مو و فولیکول مو می‌شود و شما می‌توانید موهایی ضخیم و زیبا داشته باشید.

همچنین تاسی یکی از انواع مشکلات شایع بین مردان و سپس در زنان است که این ماده به دلیل وجود اسید آمینه و دیگر مواد مغذی موجود در خود از کچلی پیشگیری کرده و مشکل طاسی را حل می‌نمایند. وجود ویتامین‌هایی مانند نیاسین یا ویتامین‌, B ,C در بادام ‌زمینی می‌تواند از اختلالات موجود در حافظه و همچنین بیماری آلزایمر جلوگیری کرده و به بهبود سلول ‌های مغزی کمک زیادی بکند.

C:\Users\ARAD\Desktop\03.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا