آراد برندینگ

با پیاز اشک فقر را در آوردم و به ثروت رسیدم

تعاریف و معیارهای ثروت در طول زمان در میان جوامع متفاوت بوده است. در جامعه مدرن، پول رایج ‌ترین وسیله برای اندازه ‌گیری دارایی است. من نیز به دنبال افزایش پول و دارایی خود بودم تا اینکه با یک کسب و کار نو و جدید آشنا شدم و توانست در حوزه ی پیاز زندگی من را متحول کند. حال می خواهم راز موفقیتم را با شما به اشتراک بگذارم.

پیاز خام

پیاز یکی از قدیمی‌ ترین سبزیجات مهم دنیا می باشد و بهتر است بدانید که خواص خوردن پیاز خام به صورت خام چندین برابر پخته ی آن می باشد و برای سلامتی بدن هم بسیار مفید است. به دلیل دارا بودن ارزش غذایی بالا بهتر است که از آن در کنار هر غذایی استفاده شود از جمله مواد معدنی و مفید موجود در پیاز می توان به فسفر، کلسیم و پتاسیم موجود در آن اشاره کرد.

این نوع صیفی جات در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از ارکان اصلی هر غذایی می باشد با مصرف پیاز شما می توانید به بهبود سلامت قلب و عروق خود تا حد بسیاری کمک کرده و این نوع خوراکی در پایین آوردن قند خون نیز بسیار موثر است.

با پیاز اشک فقر را در آوردم و به ثروت رسیدم

پیاز سفید

پیاز جزء صیفی جاتی می باشد و عموما به دو شکل پیاز سفید و پیاز قرمز وجود دارد که خانواده ‌های زیادی از آن استفاده می کنند اما وجود دارند افرادی که از بوی پیاز خوششان نمی آید که در اینجا به این افراد پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما به صورت خام آن را نمی توانید استفاده کنید و طعمش شما را آزار می دهد آن را هنگام طبخ مورد استفاده قرار دهید تا در غذایتان وجود داشته باشد زیرا یکی از مهمترین ماده ای می باشد که ویتامینهای بسیار مهم و ارزشمندی را در خود دارد که به هیچ عنوان نباید از خوردن آن چشم پوشی کرد.

با پیاز اشک فقر را در آوردم و به ثروت رسیدم

پیاز کاراملی

پیاز (Onion) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۰۷۰۳۱۰ شناخته می شود. این کد شامل انواع پیاز کاراملی چه تازه چه خشک کرده میباشد.

لازم به ذکر است که همه ی محصولات را به طور دقیق و جزئی نمی توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا ها را که مرتبط با کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم.

تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است. تلاش بر این است که با مطالعه این گزارشات فضای تجاری محصول مدنظرتان را بهتر بشناسید و با آگاهی بیشتر اسباب نتیجه گیری قوی تر را برای تجارت خود فراهم آورید.

با پیاز اشک فقر را در آوردم و به ثروت رسیدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا