آراد برندینگ

با شغل جانبیم زندگیم متحول شد

قبل از این که بخواهید در مورد مقیاس بندی کسب و کار جانبی خود تصمیم بگیرید، باید پاسخ سوالات ضروری و مهمی که در مورد کسب و کارتان وجود دارد را بدانید. به خاطر داشته باشید که بیشتر این سوالات نیازمند انجام محاسبات ریاضی بر روی معیارهای ضروری در کسب و کار جانبی است. درآمدی که داشتم جوابگوی مخارجم نبود از این رو لازم بود شغل دیگری نیز داشته باشم. از این رو فعالیتم را در زمینه پد الکلی شروع کردم و به ثروت بالایی رسیدم.

پد الکلی پنکل

کاربری های گوناگون پد الکلی پنکل، موجب می شود تا این پد در انواع مختلفی ساخته شود، عمدتا دسته بندی پد الکلی بر اساس درصد خلوص الکل آن صورت می گیرد.

پد الکلی پنکل اصلی ترین نوع پد الکلی است که به علت درصد خلوص بالای الکل آن خاصیت ضد عفونی کنندگی بالای داشته و در بیمارستان ها نیز از همین پد استفاده می شود.

همچنین تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که الکل مناسب برای ضد عفونی کردن پوست بدن باید با خلوص پنکل باشد، لذا عموم پدهای الکلی موجود در بازار به جز انواع تولید شده برای پوست های حساس با همین درصد خلوص می باشد.

.

با شغل جانبیم زندگیم متحول شد

پد الکلی سبحان

در گذشته که انواع پد الکلی سبحان وجود نداشت، تنها راهی که برای پاک کردن لاک پیش روی هر فردی قرار داشت، استفاده از استون بود که می توانست هر بار به روی پوست اطراف ناخن ریخته و آن را خشک نماید.

امروزه جهت بهینه سازی هر چه بیشتر لاک پاک کن ها، عمدتا آن ها را به صورت پدهای الکلی در بازار عرضه می دارند که استفاده ای سریع تر و آسان تر دارند.

در گذشته لاک پاک کن ها فرمولاسیون ساده ای داشتند که عموما از استون و اتیل استات تشکیل شده بود، اما امروزه پدهای الکلی از مواد تقویت کننده ناخن جهت بهبود کارایی این محصول بهره می برند.

.

با شغل جانبیم زندگیم متحول شد

پد الکلی پاک

به هنگام بررسی و خرید پد الکلی پاک، بیشتر افراد به دنبال اطلاع از ویژگی های این محصول و خصوصیات دقیق آن ها هستند.

لازم است بدانید که این نوع پدها معمولاً به شکل مربع درون بسته بندی هایی از جنس آلومینیوم قرار دارند.

از این پدها می توان برای تمامی قسمت های بدن استفاده نمود و کاربرد آن ها بیشتر به هنگام تزریقات است.

اما برای ضدعفونی نمودن دست ها و پوست نیز می‌ توان آن ها را مورد استفاده قرار داد، جنس این پدها از الیاف مرغوب است که جهت استعمال خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.

این محصولات دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند که کاربرد آن ها در در صنعت پزشکی بسیار گسترده است.

برای خرید پد الکلی پاک استریل برخی نکات حائز اهمیت می باشد.

چک تاریخ تولید و انقضا درج شده بر روی هر بسته بندی یکی از مهمترین موارد در زمان خرید می باشد.

C:\Users\Arad\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo - 2022-11-30T162310.461.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا