آراد برندینگ

انگور یاقوتی که حکم سنگ یاقوت قیمتی را برایم داشت

شاید باورش عجیب باشد اما من توانستم با محصول ساده اما در عین حال پر طرفداری به ثروت کلانی برسم و آن محصول سنگ یاقوتی نبود بلکه انگور یاقوتی بود که توانست مرا ثروتمند سازد. برای آشنایی بیشتر با این گوهر ناب و پردرآمد تا پایان مقاله با من همراه باشید.

انگور یاقوتی سیاه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در خواب مشغول خوردن انگور یاقوتی سیاه شده اید، در حالی که تئوریهای زیادی برای توضیح خواب دیدن ارائه می شود، اما هنوز هیچکس نتوانسته به طور قطع به این پرسش پاسخ دهد که چرا این اتفاق می افتد.

بسیاری از افراد گریه کردن، خوردن، آشامیدن، از ارتفاع پرت شدن و غیره را در خوابشان تجربه می کنند. میل کردن میوه ها در خواب یکی از بهترین و شیرین ترین تجربیاتی است که برای اکثر افراد می افتد.

این اتفاق زمانی شیوع پیدا می کند که به آن میوه یا ماده ی غذایی بیشتر فکر کرده باشید، یک مثل قدیمی ایرانی برای رویاهای اینچنینی آمده است به این شرح: هر چیز که در جستن آنی، آنی.

انگور یاقوتی که حکم سنگ یاقوت قیمتی را برایم داشت

انگور یاقوتی قرمز

بنابراین تحقیقات، افرادی که درخواب خود مشغول میل کردن انگور یاقوتی قرمز هستند، افرادی کمال گرا، خوش ذوق و جویای نام می باشند این تعبیر شاید تا حدودی غیر عقلانی برسد اما این را باید در نظر داشت که انگور یاقوتی یکی از گرانترین و باارزشترین انگورهاست و این نوع تعبیر دور از انتظار نمی باشد.

انگور یاقوتی در خواب میوه های زیادی هستند که از جایگاه خاصی برخوردارند، انگور یاقوتی یکی از همین محبوب ترینهاست که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

بدیهی است که به قول معروف دیدن این میوه های گران فقط در خواب امکان داشته باشد، زیرا خرید این میوه های لذیذ به علت قیمت بالایشان، برای تمامی افراد جامعه امکان پذیر نیست.

انگور یاقوتی که حکم سنگ یاقوت قیمتی را برایم داشت

انگور یاقوتی گرمسیری

بنابراین جای دوری نمی رود که لذت میل کردن انگور یاقوتی گرمسیری، ولو در خواب برای گروهی از اشخاص اتفاق بیافتد. محققینی چون فروید نظرشان بر این است که محتوای رویای آشکار، نشان دهنده ی کل رویا بدون هیچ عنصر تحریف یا پنهانی می باشد.

بنابراین اگر روانکاوان متوجه شوند که محتوای رویاهای آشکار چگونه تلاش می کنند که مشکلات رویاپرداز را منتقل و حل نمایند، می توانند آن هدف مبهم را به خواسته ای لذت بخش بدل کنند.

با توجه به مطلب بالا این موضوع کامل مشخص می شود که محتواهای رویاها از زندگی واقعی شکل گرفته شده است، یعنی اگر در خواب خود انگور سیاه مشاهده کردید بدانید که به این میوه ی لذیذ، در زمانی دور یا نزدیک فکر می کرده اید.

هر چند تعبیر خواب قدمتی دیرینه داشته و از زمان پیامبرانی چون حضرت یوسف بوده است، اما ترویج آن از سال 1970 به شکل ویژه ای شکل گرفته و در بین عموم بسیار محبوب شده است.

انگور یاقوتی که حکم سنگ یاقوت قیمتی را برایم داشت

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا