آراد برندینگ

با تفکر انتقادی به رونق در کسب و کارم دست پیدا کردم

داشتن تفکر انتقادی یعنی با دیدی منتقدانه به مسائل نگریستن. فردی که تفکر انتقادی دارد دارای قدرت تجزیه و تحلیل خارع العاده ایی است. افراد موفق درباره مسائل مختلف استدلال های منطقی ارائه می دهند و قدرت پیش بینی نتایج وقایع و نیز تصمیماتشان را دارند. این افراد حتی خودشان و عملکردشان را نقد می کنند و برای بهتر شدن تلاش می کنند. رویا های بسیاری داشتم که باید به آنها دست پیدا میکردم و اکنون با کار در زمینه پر سود سرکه به ثروتی که لایق بودم رسیدم.

سرکه انگور قزوین

سرکه انگور قزوین در دو نوع یافت می شود: سنتی و تجاری سرکه سنتی اصل بسیار کم یاب است زیرا که بر کیفیت این محصول بجای کمیت تمرکز می شود و زمان تهیه آن از انواع تجاری بیشتر می باشد.

سرکه انگور بسیار شفاف است و رنگ زرد، سفید یا قرمز، بسته به نوع انگور آن، دارد.

برای تهیه سرکه از انگور زرد یا سبز استفاده می کنند اگر انگور شیرین باشد سرکه انگور کیفیت بالاتری خواهد داشت.

از سرکه انگور در مصارف مختلف غذایی مانند، سالاد فصل، انواع ترشی، تولید سس مایونز، تولید چیپس های سرکه ای و غیره استفاده می شود.

سرکه انگور سرشار از مواد معدنی است و هر لیوان آن 33 کالری انرژی دارد سرکه انگور در سفیدی دندان و رفع بوی بد دندان تاثیر بسزایی دارد.

از این محصول می توان در درمان سرماخوردگی و بخور برای رفع گرفتگی بینی استفاده کرد.

.

با تفکر انتقادی به رونق در کسب و کارم دست پیدا کردم

سرکه انگور صنعتی

افرادی که غلظت خون دارند از سرکه انگور صنعتی استفاده می کنند زیرا دارای مشخصاتی از قبیل تجمع تعداد بالای گلبولهای قرمز خون می شوند.

باعث از هم جدا شدن چربیهای اضافی و خارج شدن از بدن می شوند و به همین دلیل آن را معمولا در کنار غذاهای پرچرب مانند کله پاچه و آبگوشت می خورند.

سرکه را برای از بین بردن جرمهای دندان خود استفاده می کنند تا جرمگیری انجام ندهند زیرا لایه ای از دندانها را از بین می برد.

سرکه از تشکیل انواع عفونتها در داخل دهان و روی لثه ها جلوگیری می کند و بدین ترتیب رایحه خوشی در دهان ایجاد می کند.

.

با تفکر انتقادی به رونق در کسب و کارم دست پیدا کردم

سرکه بالزامیک روبرتو

ارزش غذایی سرکه بالزامیک روبرتو زیاد بوده و اکثر کسانی که به دنبال سلامت جسم خود هستند از آن استفاده می کنند.

با جسمی سالم زندگی بهتری برای خود به ارمغان می آورند در سرکه بالزامیک آنتی اکسیدان هایی وجود دارد که رادیکال های آزاد بدن را خنثی می کنند بنابراین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.

در سرکه بالزامیک آهن، فسفر، کلسیم و سدیم و همچنین کربوهیدرات وجود دارد هر کدام از آن ها موجب ایجاد تاثیر مثبت در بدن انسان می شوند.

یک قاشق چای خوری از این محصول برای یک نفر کافی است تا طعم غذای او را به بهترین طعم تبدیل کند این سرکه باعث می شود که غذا در معده دیرتر هضم شود.

همیشه احساس سیری ایجاد کند بنابراین اینگونه برای کسانی که تناسب اندام برایشان اهمیت ویژه ای دارد مفید واقع شود.

.

با تفکر انتقادی به رونق در کسب و کارم دست پیدا کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا