آراد برندینگ

ثروت و موفقیت را در حوزه لوازم خانگی تجربه کردم

راه های بسیاری برای رسیدن به ثروت و یا تجربه موفقیت وجود دارد اما تصمیم من این بود که با فعالیت در حوزه لوازم خانگی و تولید انواع یخچال به این اهداف دست یابم و در ادامه این مقاله برخی از پرطرفدارترین محصولات خود را به شما معرفی خواهم کرد.

یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت

در واقع یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت از امکانات و کارایی بالایی برخوردار است و با توجه به پیشرفته بودن آن، متقاضیان برای تهیه این محصول اقدام می نمایند چرا که کیفیت برای آنها بسیار اهمیت دارد. لازم به ذکر است، این کالا دما و رطوبت را در یخچال با فن مستقل بهینه می کند که از توام شدن بوهای غذا جلوگیری می نماید و از مزیت مهم آن بشمار می آید.

برای بدست آوردن قیمت یخچال دوقلو اسنوا 1800 و فیلتر تصفیه آب یخچال ساید می توان به مراکز معتبر و یا وب سایتهای معتبر مراجعه نمود تا بهترین قیمت این کالا را باکیفیت بالا بدست آورید. این یخچال با داشتن امکانات بالا توانسته است نسبت به دیگر یخچالها برتریت داشته باشد و متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام نمایند زیرا باکیفیت بالا و از مواد اولیه بسیار مرغوبی در آن استفاده شده است که از مزیت مهم آن بشمار می آید.

ثروت و موفقیت را در حوزه لوازم خانگی تجربه کردم

یخچال جنرال

بسیاری از افراد در هنگام خرید انواع یخچال تمایل دارند که یخچال و فریزر همسان و یک شکلی را درست مانند انواع یخچال جنرال خریداری نمایند که دو قلو باشند. این نوع یخچال و فریزر به سبب کارآیی بالا و فضای بسیار گسترده ای که دارند، ازهمان ابتدا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفتند. یکی از مهم ترین پارامترها در هنگام خرید یخچال موضوع فضای داخلی و حجمی است که داخل آن جای میگرد که با واحدی به نام فوت این حجم اندازه گیری می شود. یخچالهای موجود در بازار در حجمهای مختلف 27، 30، 32، 34 و 40 فوت در بازار وجود دارند که قیمت آنها نیز برمبنای همین معیار بالاتر می رود.

گفته شد که از جمله برندهای معتبر و مشهور در زمینه تولید انواع یخچال نوشیدنی، برند جنرال است که در سالهای اخیر تولید کنندگان ایرانی نیز اقدام به تولید این محصول به روش مهندسی معکوس کرده اند. تقریبا اکثر مواد غذایی و خوراکی که ما روزانه مصرف می کنیم برای نگهداری طولانی مدت و یا حتی کوتاه مدت نیاز به شرایط ویژه ای دارند که یکی از شرایط خنکی و سرما است.

ثروت و موفقیت را در حوزه لوازم خانگی تجربه کردم

یخچال نفتی

یکی از مهم ترین اختراعات بشر تاکنون تولید سیستمهای خنک کننده یا یخچال نفتی بوده است که یکی از مدلهای آن جیوه قرمز مایع در یخچالهای نفتی بوده است که در آن حرارتی که توسط ماده ی نفتی ایجاد شده است سبب بالابردن دمای مخلوط آب و آمونیاک شده است تا زمانی که آمونیاک به سبب دمای جوش پایین تر سریع تر بخار شده و پس از آن از آب جدا می شود.

تفاوت این یخچالها با یخچال برقی این است که از قسمتهای متحرکی تحت عنوان کمپرسور استفاده نشده است و نیروی محرکه خود را مستقیما از حرارت ایجاد شده توسط شعله های نفتی می گیرد. عوامل سازنده ای که در یک قطعه الکترونیکی مانند یخچال نفتی یا موارد دیگر استفاده می شوند بسیار است که یکی از آنها فلز جیوه قرمز یا به اصطلاح دیگری نقره زنده است که مدلی از آن که به صورت قرمز است و خاصیت انفجاری ندارد.

ثروت و موفقیت را در حوزه لوازم خانگی تجربه کردم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا