آراد برندینگ

با سفر به سرزمین خوشبختی ثروت نهفته را کشف کردم!

به نظر من بهترین راهکار برای افزایش اعتماد‌ به ‌نفس و موفقیت، انجام کارهای جدید است؛ تا به خودتان ثابت کنید که قادر به انجام کارهای بزرگتر هم هستید. بعد از قرار گرفتن در جمع افراد موفق و ثروتمند انگیزه و اعتماد به نفس من بالاتر رفت و با انتخاب مسیر صحیح و اصولی قدم های بلند و محکمی را در راستای اهدافم برداشتم. فعالیت مستمر و پایدار در حوزه های سودمند کمک شایانی را به من برای رسیدن به نتایج مطلوب کرد.

عسل سبلان طبیعی

همه ما درباره فواید فراوان عسل طبیعی شنیده ایم و می دانیم که سرشار از خاصیت است، مجموعه عسل شیرین یکی از کارخانه های خوب تولید و پخش عسل طبیعی سبلان می باشد که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به مشتریان خود عرضه می کند.

عسل ماده ای بسیار شیرین و غلیظ است که توسط زنبورها در طبیعت تولید می شود و به آن انگبین نیز می گویند.

این ماده سرشار از خواص و مواد معدنی می باشد که علاوه بر مغذی بودن خواص درمانی بالایی دارد که مصرف آن در ادیان مختلف توصیه شده و در قرآن هم سوره ای درباره آن به نام نحل یعنی زنبور عسل یاد شده است.

زنبوررها با مکیدن شهد گلها، آنها را درون عسلدان خود ذخیره کرده و این شهدها در بدن آنها با مواد دیگری مخلوط شده و قطرات به وجود آمده که همان عسل می باشد را درون کندو ذخیره می کنند.

نکته جالب اینجاست که زنبورها اصلا نمی خوابند و کل طول روز را مشغول جمع کردن شهد و تولید عسل هستند. اگر می خواهید با خواص و فواید عسل آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-06T172958.370.jpg

وایتکس اسید است یا باز

شاید شما نیز بارها از خود پرسیده اید که وایتکس اسید است یا باز؟ معمولا دغدغه بسیاری از خانمهای خانه دار تمیزی ظروف و لباسهای خانه است و از وایتکس به عنوان سفیدکننده و ضد عفونی کننده برای این قبیل امور استفاده می کنند.

و از این ماده برای انواع لکه هایی مثل خون و چای و شکلات و غیره در هر جایی می توان استفاده کرده و بهتر است که آن را با کمی آب رقیق کنید و در هنگام استفاده از آن برای این موارد به صورت قطره ای بر ناحیه مورد نظر بریزد تا تمامی سطح شما را در بر نگیرد.

برای تمیز کردن کاشی و سرامیک حمام و دستشویی نیز از وایتکس می توان استفاده کرد ولی سعی کنید که در استفاده از آن زیاده روی نکنید و سطح  مورد نظر را به خوبی شستشو دهید تا حالتی سری که بر اثر وایتکس در آن ایجاد شده است کاملا از بین برود.

اینکار باعث می شود شما را در هنگام استفاده از آنها دچار آسیب نشوید و سعی کنید که زیاد از آن برای لکه بری و یا تمیزی البسه استفاده نکنید چرا که باعث آسیب به بافتهای لباس می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-06T163607.883.jpg

وایتکس برای خشکاندن درخت

برخی از مردم سفید کننده یا مواد شیمیایی ضدعفونی را قاتل درختان می دانند، اما وایتکس برای خشکاندن درخت واقعا موثر نیست، زیرا وایتکس به طور کامل توسط درخت جذب نمی شود و به دلیل جذب کم مقدار کافی ای از آن در سراسر درخت منتقل نمی شود تا بتواند تاثیر بگذارد.

وایتکس فقط روی گیاهان کوچکتر مانند میوه کاکتوس یا درختان بسیار جوان می تواند به آنها آسیبی غیر قابل تعمیر برساند و باعث از بین رفتن آنها شود.

در دوران کرونا برای ضدعفونی کردن شهرها از مواد ضد عفونی کننده،پودر شستشو و وایتکس استفاده می شد که استفاده از آن در فضای سبز شهر و سطح درختها نگرانیهایی را بوجود آورده بود.

اما وایتکس در غلظتهای کم مشکل زیادی برای درختان بوجود نمی آورد ولی اگر غلظت آن زیاد باشد جوانه ها و برگهای جوان درخت را از بین می برد و در غلظت بالا خاصیت سوزاندگی دارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-06T162328.403.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا