آراد برندینگ

بازار بی پولی و فقر بار دیگر غافل گیر شد

بازار بی پولی با وجود محصولی به نام پارکت بار دیگر دستخوش تغییرات و غافل گیر شد به همین جهت شما می توانید با ورود به دنیای پارکت زمینه پولسازی را برای خود فراهم کنید و یک زندگی جدید را برای خود بسازید.

پارکت لمینت قابل شستشو

نصب پارکت های لمینت بسیار آسان می‌باشد به دلیل تیکه تیکه بودن آنها مانند پازل است که این راحتی را در اختیار ما می‌گذارد.

تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی نسبت به دیگر کفپوش ها دارد، این باعث پرفروش شدن این محصول می‌شود.

در بالا به برخی از ویژگی های پارکت لمینت قابل شستشو اشاره کردیم، ایران یکی از بزرگترین تولیدکننده پارکت در خاورمیانه است کیفیت های پارکت داخلی بسیار بالا است.

ایران با پیشرفته ترین تجهیزات پارکت هارا تولید و به بازار می‌رساند و به دلیل شرایط آب و هوایی بهتر است از پارکت هایی داخلی استفاده شود تا بهترین نتیجه دیده شود.

نگران پارکت ها هنگام جابجایی منزل نباشید، به راحتی میتوانید آن هارا جدا نمایید و به منزل جدید نصب کنید.

بازار بی پولی و فقر بار دیگر غافل گیر شد

پارکت لمینت ضد آب

به دلیل طبیعی بودن جنس پارکت ها آن ها لوکس تر و گران تر از از لمینت ها هستند.

هر دو دارای طرح و نقوش بسیار زیاد با رنگ بندی متنوع می باشند.

نصب لمینت ها بسیار آسان تر از پارکت ها می باشد.

به عبارتی دیگر برای نصب پارکت لمینت ضد آب از چسب مخصوص به خودشان استفاده می شود که از کثیف کاری زیادی برخوردار بوده و بایستی پس از ساب زدن سطح آن ها یک لایه لاک زده و ۲۴ ساعت برای خشک کردن ان صبر نمود.

در حالیکه لمینت ها بدون نیاز به چسب و به راحتی از طریق شیار های موجود در دورشان و برحسب نر و ماده بودن به یکدیگر قفل می شوند.

بازار بی پولی و فقر بار دیگر غافل گیر شد

پارکت لمینت سفید براق

معمولاً کالاهای خریداری می‌شود که از جذب رطوبت پایینی برخوردار باشند و افراد بتوانند به راحتی در فضاهای مختلف از آن استفاده کنند.

پارکت لمینت سفید براق مرغوب به صورت کاملاً استاندارد طراحی شده اند و شما می توانید بر حسب نیازی که دارید این محصولات را خریداری کنید.

تجارت این پارکت به تجارتی پرسود و پر رونق تبدیل شده و شما می توانید با صادرات بهترین نوع محصولات تأثیرات بسیار زیادی در رونق چرخه اقتصادی و ارزآوری برای کشور داشته باشید.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید پارکت های شیک و با کیفیت، افراد زیادی فعالیتشان را در زمینه تولید این محصولات آغاز کرده و از این طریق سبب اشتغالزایی و کارآفرینی برای افراد بیکار شده و نرخ بیکاری را نیز به صورت قابل توجهی کاهش داده اند.

بازار بی پولی و فقر بار دیگر غافل گیر شد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا