آراد برندینگ

ثروتمند شدم و کارآفرینی کردم

افراد ثروتمند پول خرج نمی‌کنند، بلکه پولشان را سرمایه‌گذاری می‌کنند با این دید بیشتر سرمایه‌شان را جهت خرید ملک و سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند شما برای راحتی و پرستیژ خود ماشین می‌خرید ولی افراد پولدار برای شرکت خود ماشین می‌خرند با این کار هم مالیات خود را کم می‌کنند و هم از آن برای پولسازی استفاده می‌کنند. من با تغییر عقاید خود توانستم برای خود در زمینه ظروف مسی تجارت کنم.

ظروف مسی رستورانی

اقسام ظروف مسی رستورانی شامل سینی های مسی، انواع بشقاب های غذاخوری و حتی قاشق و چنگال می باشد.

عموما رستوران هایی که از این قبیل ظروف دوست داشتنی استفاده می کنند این محصولات را به صورت ست کامل خریداری می کنند.

ظروف مسی رستورانی نیز جهت سرو انواع نوشیدنی مورد استفاده بوده و در قالب فنجان، قوری و کتری و حتی ست پارچ و لیوان تهیه می شوند. ظروف مسی رستورانی در انواع طرحدار و ساده ساخته می شوند و شهرهای زیادی در کشورمان به تولید این ظروف زیبا می پردازند که مهمترین آن ها اصفهان و زنجان می باشند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (11).jpg

ظروف مسی خام برای فیروزه کوبی

گلدان، شمعدان، قندان، شکلات خوری، شیرینی خوری، میوه خوری، آجیل خوری، سنگاب، شربت خوری، تنگ، آینه، کشکول و سینی و غیره از جمله ظروف فیروزه کوبی هستند. مقاومت ظروف مسی خام برای فیروزه کوبی در برابر زنگ زدگی بسیار زیاد است و همچنین بسیار قابلیت انعطاف پذیری دارد که به راحتی قلمزنی و فیروزه کوبی روی آنها انجام می شود.

علاوه بر این مجموعه عظیمی از ظروف مسی خام برای فیروزه کوبی وجود دارند که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (15).jpg

ظروف مسی خاتم

در صنعت و ظروف مسی خاتم، هنرمند خاتم کاری روی بدنه ظروفی از جنس مس، نقش های از خاتم انجام می دهد.

ظروف مسی دارای هنر خاتم کاری و طرح های اجرا شده بر روی آن ها در انواع و مدل های مختلفی مانند میوه خوری، قندان، شکلات خوری، گلدان، شیرینی خوری، آینه و شمعدان، سرویس چای خوری، دیوارکوب و ظروف دیگر تهیه و ساخته می شوند.

این ظروف دارای قیمت بسیار بالایی نیستند و حتی در مقابل قیمت ظروفی مانند ظروف چینی، دارای قیمتی معقول و مناسب هستند.

برای داشتن انتخابی مناسب، شیک و با کیفیت می توانید از سایت ما سفارش خود را ثبت کرده و جهت و مشاوره بیشتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (17).jpg

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا