آراد برندینگ

سیمی که مرا به جریان عظیمی از ثروت متصل کرد!

هر راهی که انسان ها برای رسیدن به موفقیت طی می کنند بدون شک پستی ها و بلندی هایی دارد این که افراد بتوانند همواره مسیر خود را طی کنند و از مسیر خارج نشوند بسیار اهمیت دارد خصیصه ی افراد ثروتمند دقیقا با چیزی که گفتیم مطابقت دارد بدین معنا که با وجود هر سختی همواره به مقصد فکر می کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای که تغییرات مثبت زیادی را در زندگی ام ایجاد کرد، بیشتر آشنا شوید.

سیم ظرفشویی قدیمی

همانطور که می دانید سیم ظرفشویی قدیمی از ابزار کاربردی برای تمیز کردن ظروف منزل و غیره می باشد.

سیم ظرفشویی قدیمی در هر خانه ای یافت می شود زیرا کاربرد زیادی در شست و شوی ظروف و یا نظافت برخی سطوح دارد.

از آن جایی که خانم ها در تمیزی ظروف و نماندن لکه روی آن ها بسیار حساس هستند استفاده از یک سیم ظرفشویی با کیفیت مانند سیم ظرفشویی قدیمی کار را برای آنان بسیار راحت می کند.

این وسیله بیشتر برای از بین بردن غذا های سوخته در قابلمه و ظروف روحی استفاده می شود و عملکرد مناسبی دارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-24T174653.385.jpg

سیم ظرفشویی کلافی

لازم به ذکر است سیم ظرفشویی کلافی ازجنس فلز ضد زنگ وب صورت درهم پیچیده بوده که برای ازبین بردن لکه های سخت ظروف، بدون نیاز به فشاردست، کاربرد دارد.

از دیرباز تا کنون سیم ظرفشویی کلافی عضوی جدانشدنی و کاربردی در آشپزخانه های ایرانی است، نام دیگر این محصول اسفنج سیم وپشم فلزی است.

سیم ظرفشویی کلافی از جنس استیل و یا هر فلز ضدزنگ دیگری می تواند باشد، این محصول به دلیل بافت منسجم و بسیار متراکم با استفاده طولانی مدت بدون تغییر در حالت اولیه باقی می مانند.

این محصول به یاری افراد در رستوران ها و هتل هایی که ظروف زیادی برای شستشو دارند آمده و با قدرت پاک کنندگی بالا در وقت افراد صرفه جویی می کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-24T174856.770.jpg

سیم ظرفشویی متری

جالب است بدانید سیم ظرفشویی متری که به آن پشم فلزی هم می گویند برای تمیز کردن ظروف آشپزخانه و تراشیدن سطوح فلزی، چوبی و غیره به کار می رود که مدل های متنوع آن را با قیمت ارزان برای شما مهیا نموده ایم.

سیم ظرفشویی متری از استیل ضد زنگ ساخته شده است که سیم های درهم پیچیده ای هستند و برای تمیز کردن مواد چسبیده شده بر سطوح قابلمه ها و براق کردن آن ها استفاده می شود.

این محصول در اندازه های کوچک همراه با اسکاج تهیه می شود و بیشتر در آشپزخانه برای از بین بردن چربی از روی سطوح ظروف کاربرد دارد که باعث براق تر شدن و تمیزی بیشتر ظروف آشپزخانه می شود.

با گرفتن سیم ظرفشویی متری احتیاجی به خرید آن تا مدت ها نمی باشد و به خاطر زیبایی و طرح های متفاوتی که در رنگ بندی دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-24T175350.748.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا