آراد برندینگ

کسب درآمد میلیاردی برایم با الکل ممکن شد

راهی فوق العاده برای حرکت رو به رشد شما به سوی موفقیت مالی معاشرت با افراد موفق است. پای صحبت این افراد بنشینید و از تجربیاتشان بهره ببرید و در زندگیتان از این تجربیات استفاده نمایید تا به موقعیت مالی خوبی راه یابید. من نیز با معاشرت با افراد موفق وارد عرصه تجارت شدم و به ثروت میلیاردی رسیدم.

الکل صنعتی 99 درصد

الکل صنعتی 99 درصد باتوجه به کاربردهای گسترده ای که در صنایع مختلف دارد، روزانه در حجم بالا، خرید و فروش می‌ شود.

عمده مصرف این محصول در صنایع پزشکی، آرایشی و بهداشتی می باشد و به دلیل خاصیت حلالیت بالا، در صنایعی همچون رنگ سازی و عطر سازی مورد استفاده است.

علاوه بر آن، الکل صنعتی به دلیل برخورداری از نقطه ذوب پایین، در تولید ضدیخ ها کاربرد ویژه ای دارد‌.

الکل ها از نظر ساختاری و نحوه قرار گرفتن هیدروکسیل موجود در ترکیبات شان، در دسته بندی های مختلف جای می ‌گیرند و خواص متفاوتی از خود نشان می دهند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (26).png

الکل صنعتی بیدستان

الکل صنعتی بیدستان در دو شکل اتانول و متانول تولید شده و هر کدام بنا بر کارایی هایی که دارند از سوی افراد مختلف خریداری خواهند شد.

هیچ کدام از دو مورد نام برده شده مصرف خوراکی نداشته و اگر این کار صورت بگیرد قطعا به مسمومیت و بروز خطرات جدی منتهی خواهد شد.

شرکت تولیدی بیدستان اقدام به تهیه و عرضه الکل صنعتی با درجه خلوص بالا کرده است و این محصول در موارد خانگی و صنعتی متعددی مورد استفاده قرار می گیرد

الکل صنعتی بیدستان حاوی اتیلیک 90 درجه است و بهترین حلال در امور مختلفی از قبیل رقیق کردن رنگ و پتینه محسوب می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (27).png

الکل صنعتی پاندا

الکل صنعتی پاندا از محصولات شرکت داروگستر هجرت بوده که از تقطیر الکل اتیلیک، طی فرآیندهای مختلف به دست می آید.

این محصول که در دسته ترکیبات آلی جای می گیرد، باتوجه به نحوه قرار گرفتن هیدروکسیل در ترکیباتش، ویژگی ها و خواص مختلفی پیدا می کند.

به طور کلی، الکل از خاصیت انحلال پذیری برخوردار می باشد اما تعداد هیدروکسیل های موجود در ترکیبات آن، می تواند بر میزان انحلال پذیری اش تاثیر گذار باشد.

الکل صنعتی کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد و برای تولید ضدعفونی کننده ها، انواع جرمگیر، تولید رنگ، عطر، خوشبو کننده ها و غیره مورد استفاده می باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (28).png

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا