آراد برندینگ

گردو را شکاندم و ثروتمند شدم

بزرگترین لذت در زندگی انجام کاری است که دیگران می گویند: تو نمی توانی. من در کس و کاری که به تازگی در زمینه گردو آغاز کرده بودم خیلی از افراد من را مایوس میکردند و میگفتند از عهده این کار نمی توانم بر بیایم. اما من پر قدرت کسب و کارم را ادامه دادم و در نتیجه با رونق دادن به شغلم فردی ثروتمند شدم.

گردو پوست کاغذی همدان

یکی از محصولاتی که بین مردم محبوبیت زیادی دارد گردو است که گردو پوست کاغذی همدان یکی از مرغوب ترین ترین گردوهای ایرانی است.

گردو خواص بسیار زیادی دارد وبه عنوان چاشنی در انواع غذاها و یا به عنوان میان وعده استفاده می شود.

از قطب های تولید کننده گردو در کشور ایران می توان شهر همدان را نام برد که بیشترین کشت گردو در شهرستان های تویسرکان ملایر و نهاوند انجام می شود.

گردوی پوست کاغذی شهر همدان از بهترین و پرطرفدارترین انواع گردو در میان مردم ایران و حتی جهان می باشد و در بین مردم دنیا محبوبیت زیادی دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (36).jpg

گردو سبز امسال

گردو سبز امسال برای سلامتی افراد بسیار مفید میباشد و فواید زیادی دارد.

گردو سبز دارای امگا 3 میباشد که به تقویت و عملکرد مغز کمک زیادی میکند و برای مغز افراد بسیار مفید است.

شما میتوانید از پوست گردو سبز برای کم خونی استفاده کنید چرا که پوست سبز رنگ گردو میتواند کمک زیادی برای کم خونی شما باشد.

خورد گردو سبز میتواند LDL یا همان کلسترول بد خون را کاهش دهد، کلسترول موجود در خون میتواند خطر زیادی برای بروز بیماری های قلبی عروقی باشد.

گردو سبز برای افراد میانسال جزو یکی از خشکبار های بسیار مفید و ضرور است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (39).jpg

گردو خارجی

گردو خارجی از چربی کمی تشکیل شده است و به همین دلیل افرادی که دوست ندارند گردو چربی داشته باشد می توانند از این گردو استفاده کنند.

این گردو در جای خشک نگه داری می شود تا خراب نشود و همجنین زمان طولانی برای شما باقی بماند.

مغز این گردو درشت و پر می باشد و به همین دلیل چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

گردو خارجی از پوست نازکی تشکیل شده است و دارای امگا 3 می باشد که این ویتامین باعث می شود مغز شما کارایی بهتری داشته باشد.

شما می توانید با استفاده از این محصول در مهمانی و مجالس حتی عید در آجیل، استفاده کنید تا روشنی آن جلوه ی زیبایی به  آجیل شما دهد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (42).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا