آراد برندینگ

میانبری که از گوجه به ثروت زدم

یکی از بهترین میانبرها برای ثروتمند شدن در ایران که من هم اجرا کردم، تجارت است. خوشبختانه از وقتی کسب و کارم را در حوزه ی گوجه فرنگی شروع کردم به سرعت به یکی از بزرگترین تاجران شهرم تبدیل شدم و ثروتی که از این طریق به دست آوردم را در گسترش تجارت و کسب و کارم خرج کردم که باعث شد امروز به یکی از کارآفرینان نمونه کشور تبدیل بشوم.

گوجه فرنگی امروز یزد

در بازار های داخلی قیمت گوجه فرنگی امروز یزد افزایش یافته است زیرا در این سال میزان عرضه و تقاضای آن بسیار بالا بوده است. در واقع می توان گفت که گوجه فرنگی امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده است و میزان استفاده از این محصول نسبت به سال های قبل افزایش یافته. سالانه تعداد زیادی گوجه فرنگی توسط رستوران ها جهت تهیه انواع غذا و سالادها مورد نیاز است. همچنین در صنایع مختلفی جهت تهیه و تولید انواع خوراکی ها و سس ها از گوجه فرنگی به صورت تازه و یا خشک شده استفاده می کنند. چیپس های خوشمزه ای که با طعم کچاپ تولید می شوند از جمله محصولاتی هستند که با استفاده از گوجه تهیه شده اند. گوجه فرنگی به دلیل دارا بودن ویتامین توصیه می شود که حتما در رژیم غذایی روزانه قرار بگیرد و به صورت خام یا پخته شده مصرف شود.

.

میانبری که از گوجه به ثروت زدم

گوجه فرنگی در کارخانه روژین تاک کرمانشاه

گوجه فرنگی در کارخانه روژین تاک کرمانشاه کاملا تازه برداشت شده و وارد کارخانه می شوند لذا از این نظر نیز بسیار محصولات مشتری پسندی هستند. استفاده از روش های نوین در کشت محصولات برند تبرک موجب شده تا گوجه فرنگی های این شرکت درصد آب بالایی داشته باشند. امروزه خرید گوجه فرنگی مورد استفاده در کارخانه تبرک کار دشواری است و فروشندگان به ندرت اقدام به فروش آن در بازار می نمایند. بسیاری از خریداران عمده گوجه فرنگی علاقه دارند تا محصول مورد نیاز خود را از این روش تهیه نمایند. در دنیای امروز می توان با استفاده از سایت های اینترنتی و واسطه گری در خرید، از محصولات باکیفیت این شرکت تا اندازه محدودی بهره مند شد. همچنین بخشی از گوجه فرنگی خریداری شده توسط این کارخانه از همین سایت های عرضه کننده است که دسترسی همگانی دارند.

.

میانبری که از گوجه به ثروت زدم

گوجه فرنگی در میدان بار

گوجه فرنگی در میدان بار مشهد به صورت عمده یا جزئی، متناسب با نوع نیاز و درخواست مشتریان، به آن ها ارائه می شود. همان طور که می دانید گوجه فرنگی از پرمصرف ترین نوع محصولات در سبد غذایی خانوار است و نقش مهمی را در تامین نیازهای بدن به ویتامین ها و املاح معدنی عهده دار می باشد. این محصول به صورت خام در تهیه انواع سالادها به کار می رود و به شکل پخته یا کبابی، در کنار غذاها مورد مصرف قرار می گیرد. گوجه فرنگی در فصل گرم تابستان به نهایت رشد و تکامل می رسد و بافت نرم و لطیف آن به سرما حساس است. اما باتوجه به میزان تقاضای بالا از این محصول، پرورش آن در فصول سرد سال، در گلخانه ها و در شرایطی مطلوب انجام می گیرد.

.

میانبری که از گوجه به ثروت زدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا