آراد برندینگ

خستگی که با ثروتمند شدنم جبران شد

پول را به دوگونه خرج می کنیم :یکی برای هوس های زود گذر مثل لباس های زیبا ،غذای بیشتر و سایر چیزهایی که به سرعت ناپدید و فراموش می شوند دوم سرمایه گذاری هایی که تولید درآمد می کنند. من با سرمایه گذاری پول خود در کسب و کار جدیدم توانستم خستگی فقر را از تنم در بیاوردم.

مانتو زنانه ساده

به طور مثال قرار است به یک مهمانی بروید قطعا مانتو زنانه ساده را برای این مهمانی در نظر گرفته اند.

امروزه مدلهای مختلفی از مانتو ساده طراحی و تولید شده است.

این مانتو ها با پارچه های مختلفی مثل نخی، کتان، جین، فاستونی، ریون و کرپ دوخته می شود و در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است.

مدل دو تکه مانتو جدیدترین مدل در بین بانوان است این مدل مانتو در تن بانوان می تواند زیبا به بانوان بدهد شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود مدل و رنگ مانتوی خود را انتخاب کنید. C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (10).jpg

مانتو زنانه سایز بزرگ

در هنگام خرید مانتو زنانه سایز بزرگ به جنس پارجه آن توجه ویژه کنید چرا که مهمترین عامل در نمایان کردن سایز اندام است و در صورتی که ریزش و لختی کافی نداشته باشد اندام را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد.

نکته بعدی که باید مورد توجه قرار دهید رنگ لباس است و جالب است بدانید که رنگ های روشن در نمایاندن سایز اندام تاثیر بسزایی دارند که قابل اغماض نیست و رنگ های تیره تر زیبایی بیشتری دارد.

مانتو های سایز بزرگ اکثرا به لحاظ تنوع مدل، محدودیت دارند و مصرف کنندگان این مانتوها بیشتر وقت ها به دنبال فروشگاه های عرضه محصولات متنوع و زیبا می گردند.

همان طور که متوجه شدید نکات زیادی هست که باید مد نظر گرفته شوند که البته خرید از یگ فروشگاه معتبر نیاز شما را به دانستن این نکات مرتفع می سازد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (13).jpg

مانتو شلوار مجلسی

به عنوان مثال امسال شلوار گشاد با مانتو های گشاد کتی یا انواع شلوار های مام استایل با مانتو شلوار مجلسی سایز یا شلوار های تنگ و مانتو های بلند بسیار مد و ترند بوده است.

خانم ها می توانند بنا بر نوع پوشش و سلیقه خود انواع آن ها را برای خود تهیه کنند.

رنگ هایی هم که برای این مدل از مانتو شلوار ها در نظر گرفته می شود دیگر مانند زمان های قدیم فقط شامل رنگ های خنثی نیست.

بالعکس برای این مانتو ها از رنگ های شاد و جلب توجه کننده ای مانند سبز، زرد، نارنجی، قرمز، بنفش و غیره در این مانتو شلوار ها دیده می شود.

برای این که بتوانید یکی از انواع مدل مانتو ها را برای خود خریداری کنید، حتما فصلی را که می خواهید مانتو شلوار را بپوشید را هم در نظر بگیرید.

قیمت مانتو و شلوار با فاکتور های مختلفی تعیین می شود؛ عواملی که روی قیمت آن می تواند تاثیر گذار باشد به شرح ذیل می باشد.

جنس پارچه، برند تولید کننده، میزان مصرف پارچه، طراحی و مدل مانتو، کار شدگی روی آن و غیره که همگی مهم هستند.

برخی از مانتو ها معروف هستند به مانتو های مزون دوز که این مانتو ها معمولا قیمت بالایی دارند و نوع دوخت آن هم به نحوی است که می تواند چشم هر بیننده ای را به سمت خود جلب کند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (16).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا