آراد برندینگ

سفر جدید و رویایی را به مقصد ثروت آغاز کنید

تحول و اتفاق جدید در زندگی شما زمانی رخ می دهد که شما ایمان بیاورید می توانید در این مسیر قدم بردارید و موفق شوید. مطمئن باشید که قطعا راه هایی برای ثروتمند شدن وجود دارد فقط کافیست که شما اراده کنید، وارد یکی از این راه ها شوید و اولین قدم را بردارید؛ پس تا پایان با ما همراه باشید تا با یکی از حوزه های ثروتمند شدن آشنا شوید و شروعی جدید برای زندگی خود رقم بزنید.

مبل چستر راحتی

در بین مدلهای مبل راحتی می توان به مبل چستر راحتی اشاره کرد که یکی از ویژگیهای مبل چستر دکمه های لمسه کاری شده در بخشهای مختلف این مبل مانند نما، پشت و حتی دسته های آن است.

این مبلمان در انواع مدلهای تک نفره یعنی به صورت کاناپه و یا چند نفره ساخته می شود که برای منازل با متراژهای مختلف مناسب می باشد.

اسفنج تشک کف مبل چستر نیز چون بیشترین رابطه را با راحتی مصرف کننده دارد باید از ضخامت بالایی برخوردار باشد.

حداقل ضخامت اسفنج تشکبنا به اسکلت و استاندارد ارتفاع نشیمن باید ده و حداکثر می تواند بیست سانتیمتر با تراکم بالا در نظر گرفت.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-29T134819.795.jpg

مبل برنز

اگر تصمیم گرفته اید برای چیدمان فضای داخلی خانه خود مبل برنز خریداری کنید، بهتر است به این نکات توجه داشته باشید.

برای انتخاب یک مبلمان مناسب ابتدا به ابعاد و اندازه خانه خود توجه کنید.

در حالت عادی اندازه مبل های سلطنتی بزرگ تر از سایر مبل های موجود در بازار است، اگر فضای داخلی خانه شما کوچک است انتخاب این نمونه مبل ها گزینه مناسبی نخواهد بود.

عامل دیگری که هنگام انتخاب مبل های سلطنتی باید به آن توجه کنید فاصله سقف خانه تا سطح زمین است، اگر خانه شما سقف کوتاهی دارد انتخاب مبلمان استیل گزینه مناسبی نیست.

این نوع مبل ها دارای تاج نسبتا بلندی هستند، اگر سقف خانه کوتاه باشد خانه شما شلوغ و دلگیر به نظر می رسد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-29T133843.949.jpg

مبل پایه فلزی

اگر بخواهیم به یکی از مشخصات بارز مبل پایه فلزی اشاره کنیم باید بگوییم که جنس مقاومی هستند.

امروزه مبل های پایه فلزی در انواع گوناگون و متنوعی ساخته می شوند تا بتوانند رضایت مشتری ها را با سلیقه های مختلف به خود جذب کنند.

مبل های پایه فلزی را می توان عمدتا در طرح ها و مدل های مدرن یافت، با توجه به اینکه اغلب طرح های کلاسیک و سلطنتی مبلمان از چوب ساخته می شوند استفاده از پایه فلزی در آن ها رایج نیست.

استفاده از مبل های پایه فلزی برای منازل آپارتمانی و ادارات که با طرح های مدرن ساخته شده اند می تواند موجب ایجاد ظاهری متفاوت و زیبا گردد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-29T140047.667.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا