آراد برندینگ

احاطه شدن با افراد ثروتمند راه میلیاردر شدن را به رویم گشود

همه انسان های دنیا مشکلاتی دارند. این نحوه ی برخورد با مشکلات است که بین افراد تفاوت ایجاد می کند، من در یک بازه زمانی با فقر دست و پنجه نرم می کردم و به همین دلیل تصمیم گرفتم این مشکل را از سر راه خودم کنار بزنم. به همین دلیل کسب و کاری را در بستر اینترنت و در حوزه ی واکس راه اندازی کردم و با پیاده سازی یکسری استراتژی های خاص تواسنتم به درآمد میلیاردی برسم.

واکس کفش گلد

امروزه از موادی شامل هیدروکربن های پارافینی در ساخت واکس کفش استفاده می شود. واکس ها انواع مختلفی مانند: واکس های مایع، واکس های کفی، واکس های اسپری و واکس کفش گلد در بازار موجود است.

استفاده از واکس جنس گلد را نرم می کند همچنین، واکس گلد جامد کرمی ظاهری بر خلاف دیگر واکس ها که ظاهری مات به گلد می دهند این واکس براق است. بهتر است قبل استفاده از واکس، محصول چرمی را به مدت ۱۰ دقیقه زیر نور آفتاب قرار دهید تا نرم و منافذ آن باز شود با این کار واکس به خورد گلد می رود.

احاطه شدن با افراد ثروتمند راه میلیاردر شدن را به رویم گشود

واکس کفش ساتل

این محصول اولین بار در قرون وسطا برای مقاوم سازی کفش در برابر آب تولید شد اما با گذر زمان این محصول نیز دچار تغییر شده و امکان براق کردن کفش به آن اضافه شد. واکس کفش ساتل از موادی مختلفی مانند روغن، خمیر یا موم، حلال ها و رنگ ها بهره می برند، این واکس ها در سطح های مختلف با توجه به انواع کفش تولید می شوند.

از کل مواد تشکیل دهنده واکس کفش بین 20 تا 40 درصد آن را واکس و بقیه آن را دیگر مواد تشکیل می دهد. برای نگهداری واکس کفش، آن را در قوطی فلزی نگهداری و حفظ می کنند، با اینکار استفاده از واکس نیز راحت خواهد شد.

احاطه شدن با افراد ثروتمند راه میلیاردر شدن را به رویم گشود

واکس قهوه ای بلدرچین

واکس بلدرچین با رنگ قهوه ای خود مناسب واکس زدن و براق کردن کفش های چرم با رنگ قهوه ای می باشد. با واکس زدن کفش های چرم تان توسط واکس قهوه ای بلدرچین می توانید سال ها دوام ان ها را حفظ کرده و تازه نگه دارید. چرم اگر طبیعی باشد نیازمند نگه داری بیشتر است و واکس زدن به سالم نگه داشتن چرم طبیعی کمک می کند

واکس زدن کفش هایی که از چرم مصنوعی ساخته شده اند به تمیز نگه داشتن کفش ها کمک کرده و سال ها قابل استفاده خواهند بود. واکس بلدرچین قهوه ای نوعی واکس جامد بوده که هم کفش ها را برق می اندازد هم به تمیزی کفش ها کمک می کند.

احاطه شدن با افراد ثروتمند راه میلیاردر شدن را به رویم گشود

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا