آراد برندینگ

با تغییر در سبک کاری تان به سود دهی بالا برسید

با تغییر در سبک کاری تان به سود دهی بالا برسید

همان گونه که همه ی ما میدانیم جهان طراف ما دائم در حال تغییر می باشد اگر می خواهیم در کسب و کارمان موفق شویم باید همگام با این تغییرات حرکت کنیم وگرنه به سمت فناپذیری و زوال خواهیم رفت. کسب و کارهایی در دنیای امروز موفق هستند که شرایط و موقعیت های جامعه خویش را درک کرده و در جهت رفع نیازهای آن قدم برمیدارند. من با انتخاب محصول تینر و تغییر در رویه کسب و کار خود توانستم به سود دهی بالا برسم و لذت درآمد میلیاردی را بچشم.

تینر اپوکسی

از لحاظ کارایی، تینر اپوکسی نیز مانند دیگر انواع تینر، برای متعادل کردن غلظت رنگ مناسب است. اما رنگی که از این تینر در آن استفاده می‌شود، رنگ اپوکسی نام دارد و ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوت از دیگر رنگ‌ها دارد.

تینر اپوکسی یکی از حلال ‌های پردازش ‌شده است که به‌ علت واکنش شیمیایی و اختلاط فیزیکی حلال ‌های اروماتیک و الیفاتیک نور و الکل ها می‌باشد.

تینر اپوکسی ویژگی مانند: مقاومت در برابر خوردگی بسیار خوب، مقاومت شیمیایی بالا، مقاومت در برابر سایش بالا و سختی و غیره دارد.

با تغییر در سبک کاری تان به سود دهی بالا برسید

تینر پلی یورتان

بطور کلی خرید بطور عمده و سفارش خرید محصول بشکل آنلاین می تواند در کاهش قیمت تینر پلی یورتان نقش عمده ای را ایقا نماید، برند تولید کننده هم عامل مؤثر دیگری برای تعیین قیمت است.

قیمت مواد اولیه، میزان عرضه محصول توسط تولید کنندگان عمده، میزان تقاضا و نوسانات در بازار ارز بر قیمت تمام شده اثر گذار خواهد بود.

با تغییر در سبک کاری تان به سود دهی بالا برسید

تینر فوری

یکی از کاربرد های تینر فوری در صنایع رنگ جهت رقیق کردن انواع رنگ، همچنین ترکیب کردن انواع پودر و رنگدانه با رزین رنگ است.

این محصول در شستشوی ابزار های صنعتی آغشته به رنگ و ممانعت از خشکیدگی رنگ در صورت باز بودن درب آن به کار می رود

از ویژگی مهم این تینر بهبود خواص رنگ، شفاف نمودن و سازگاری با رنگ می باشد، این محصول در رنگ آمیزی اتومبیل هم استفاده می شود.

این محصول توسط شرکت های تولید کننده در بسته بندی متنوع بشکه، گالن، بطری و در حجم های220-1 لیتر به بازار مصرف عرضه می گردد.

خرید این محصول بطور عمده از مراکز تولید کننده توسط فروشندگان این نوع تینر و حذف واسطه ها منجر به کاهش قیمت آن خواهد شد.

برند های معتبر با استفاده از مواد اولیه مرغوب، محصولاتی با کیفیت بهتر تولید می کنند که طبیعتا دارای قیمت بالاتری در بازار می باشد.

با تغییر در سبک کاری تان به سود دهی بالا برسید

.

.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا