آراد برندینگ

میلیاردر شدن دیگر برایم آرزو نیست

میلیاردر شدن دیگر برایم آرزو نیست

ذهن های کوچک در دام می‌افتند و به دنبال بدبختی هستند اما ذهن های بزرگ فراتر از آرزوها پیش می‌روند. من تمام توان خود را گذاشتم تا بتوانم برای خود ذهنی باز ایجاد کرده و با استفاده از هوش خود بتوانم به ثروت برسم. در آخر با تجارت محصول تشک توانستم به جمع افراد ثروتمند اضافه شوم.

تشک مسافرتی قابل شستشو

تشک مسافرتی قابل شستشو در دو نوع کلی بدون زیپ و با زیپ تولید می شود که نوع با زیپ کاوری که نوار و زیپ دوزی شده دارد که به راحتی قابل شستشو است و نوع دیگر معمولاً یا با دست و یا با ماشین لباسشویی قابل شستشو است.

وزن این تشک ها بسیار سبک و در حدود دو کیلو است به علاوه فضای بسیار کمی که اشغال می کند به عنوان یکی از مزیت های آن شناخته می شود.

پارچه رویی معمولاً از جنس نخ، پنبه، لایکو و فلامنت است و الیاف داخلی آن از الیاف مصنوعی می باشد.

این تشک ها در انواع دو نفره و یک نفره تولید و عرضه می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (12).jpg

تشک مسافرتی دونفره

برای خرید تشک مسافرتی دونفره با در نظر گرفتن فاکتور کیفی مانند وزن، ضخامت، جنس پارچه و نوع الیاف، توجه به برخی معیارهای کمی نیز حائز اهمیت هستند.

قبل از هر اقدامی برای خرید، به دنبال برندهای معتبر فعال در حوزه تولید کالای خواب باشد زیرا این مراکز تولیدی از مواد اولیه استاندارد و باکیفیت در تولیدات خود استفاده می کنند.

حتی الامکان از خرید تشک مسافرتی بدون داشتن ساک یا جعبه بسته بندی خودداری کنید زیرا در این صورت نگهداری و همچنین حمل و نقل آن هنگام مسافرت اندکی دشوار است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (15).jpg

تشک مسافرتی رویال

به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ تشک مسافرتی رویال از آن به عنوان تشک مهمان نیز استفاده می شود و یک خرید عالی به حساب می آید که رضایت خریدار را تا حد زیادی جلب کرده است.

پارچه رویه این محصول با کیفیت علاوه بر داشتن استحکام از لطافت خاصی نیز برخوردار است که به شما تجربه یک خواب راحت و آرام را می دهد.

به دلیل نام آشنا بودن این تشک برای خرید کار سختی در پیش ندارید زیرا در تمام فروشگاه موجود در سطح شهر یافت می شود و به دلیل تنوع بالا دست شما در انتخاب کاملا باز است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (18).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا