آراد برندینگ

با سرمایه کم ثروتمند شدم

با سرمایه کم ثروتمند شدم

من توانستم با سرمایه گذاری به ثروت برسم اما گمان نکنید که سرمایه زیادی داشتم خیر! با استفاده از اصول ثروتمند شدن و راه های رسیدن به پول با سرمایه اندکی که داشتم موفق شدم که به رویاها و آرزوهایم برسم. در کنار سرمایه گذاری تلاش بی وقفه زیادی داشتم و شغل هیجان انگیز و دلنشین تجارت به من کمک کرد به ثروت بی انتهایی برسم. در حوزه چای فعالیت کردم که در ادامه شما با انواع چای آشنا خواهید شد.

چای درجه یک سیلان

چای درجه یک سیلان در سه رنگ سفید، سیاه و سبز در بازار عرضه می شود که نوع سفید آن دارای قیمت بسیار بالایی می باشد، زیرا نسبت به دو نوع دیگر کمیاب تر می باشد.

چای سیلان با دست چیده می شود و در مخزن های مختلفی به صورت تازه بسته بندی می شوند تا برگ های چای حالت اولیه خود را از دست ندهند.

در مراحل تولید چای سیلان هیچ گونه ماده افزدونی و یا مواد شیمیایی به آن اضافه نمی کنند به همین دلیل این نمونه از چای کاملا ارگانیک می باشد.

یکی از چای های معروف سیلان که به کشورهای دیگر ارسال می شود شامل چای سیاه و چای سبز می باشد.

با سرمایه کم ثروتمند شدم

چای دوغزال سبز

چای دوغزال سبز ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارد این چای ویژگی ها و خواص بیشتری نسبت به چای های دیگر دارد که شاید یکی از دلایل محبوب بودن این چای باشد.

برای مثال چای دوغزال سبز می تواند به افرادی که به دنبال کاهش وزن خود هستند کمک بسزایی کند ترکیباتی که در این چای وجود دارد و علاوه بر این ترکیبات گیاهی آن می تواند به افسردگی و درمان آن کمک کند.

چرا که ترکیبات موجود در این چای نشاط آور می باشد این چای می تواند به افرادی که در طول روز دچار خستگی و بی حالی می شوند کمک بسزایی کند و به آنها انرژی بسیار زیادی القا کند.

با سرمایه کم ثروتمند شدم

چای زعفرانی شاهسوند

چای زعفرانی شاهسوند در درجه ی اول از لحاظ عالی ترین عطر و طعم خود به همگان معرفی شده است به طوری که با دم کردن آن عطرش در تمام فضای خانه خواهد پیچید.

در نام بردن از دومین ویژگی این چای باید رنگ بی نظیر آن را ذکر کرد پس از ریختن چای در فنجان به طور حتم رنگ آن برای هر شخصی جلب توجه کننده خواهد بود.

چای شاهسوند قرمز و کله مورچه ای و نوع زعفرانی در بازار عرضه می شود.

بدون شک دیگر نیازی به تعریف و تمجید از طعم خوش زعفران این چای نیست چون هر شخص ایرانی به اندازه ی کافی از تاثیر وجود زعفران در طعم چای باخبر است.

با سرمایه کم ثروتمند شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا