آراد برندینگ

رموز مخفی میلیاردرها برملا شد

رموز مخفی میلیاردرها برملا شد

پولدارها مسئولیت نتایج خود را بر عهده می‌ گیرند. میلیاردرها همیشه مسئولیت نتایج خود را بر عهده می‌ گیرند. حتی وقتی که شکست می‌ خورند و با موانع پیچیده‌ ای مواجه می‌ شوند باز هم مسئولیت نتایج خود را بر عهده می‌ گیرند چون عاشق این کار هستند و می‌ دانند با پذیرش مسئولیت این پیام را به ذهن خود ارسال می‌ کنند که آنها قدرت تغییر نتایج منفی را دارند و تا لحظه‌ ی رسیدن به موفقیت تسلیم نمی‌ شوند. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

چمن مصنوعی پالاز موکت

همان طور که گفته شد چمن مصنوعی پالاز موکت از نظر جنسی انواع مختلفی دارد که از آن ها می توان به جنس نایلونی، پلی اتیلن، پلی پروپیلن اشاره کرد.

از مشخصات چمن مصنوعی پالاز موکت که بهترین نوع آن چمن نایلونی است، می توان به ساختار محکم، تراکم بالا، مقاومت بالا در برابر حرارت زیاد، تغییر نکردن ظاهر اولیه چمن و غیره اشاره کرد.

از جمله کاربرد قابل توجه این چمن استفاده از آن در زمین گلف، فوتبال، بیس بال و غیره بوده است، هم اکنون نیز برای گلخانه، بهار خواب، محوطه بازی کودک و باشگاه ورزشی قابل استفاده است.

چمن مصنوعی در اصل از عمر طولانی تری برخوردار می باشد، این در صورتی است که چمن طبیعی دارای عمر کوتاهی می باشد و زودتر خراب می گردد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-11T160757.233.jpg

چمن مصنوعی تزئینی

مشخصات اصلی بهترین نوع چمن مصنوعی تزئینی بدین شرح است:

کیفیت الیاف مصنوعی به کار برده شده باید خیلی بالا باشد زیرا تنها در این صورت چمن در برابر عوامل مختلف مقاوم باقی می ماند.

رنگ چمن باید طبیعی به نظر آید چرا که در این حالت بیشتر چشم نواز خواهد بود.

نسبت به عواملی مانند گرما و سرما و همینطور رطوبت و مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارد به همین خاطر قابل استفاده در محیط های باز هم می باشد.

دارای وزن سبکی است و قابل شستشو هم می باشد و به دلیل داشتن ویژگی های خیلی خوب، آسان تغییر کیفیت نمی دهد و هرگز هم قدیمی نمی شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-11T161705.643.jpg

چمن مصنوعی برای کف مغازه

این محصول با داشتن متریال پلاستیکی، عنوان چمن مصنوعی برای کف مغازه را به خود گرفته است لذا در تولید این محصول به علت پلاستیکی بودن می توان، تنوع مدل را پیاده سازی نمود.

عموما بیشتر مدل های چمن مصنوعی که برای کف مغازه طراحی گشته اند، دارای تارهایی با ارتفاع کم می باشند که می تواند امکان گام برداری را برای افراد راحت سازد.

از سویی دیگر به دلیل رفت و آمد زیاد در مغازه های فعال، امکان کثیف شدن زودتر از موعد برای چمن مصنوعی مزبور ممکن است.

بنابراین متریال این محصول در نوعی می باشند که قابلیت شستشو را داشته‌ و طی این امر، خرابی و شکستن تارهای چمن امکان تحقق نمی یابد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-11T160218.708.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا