آراد برندینگ

با تکنیک های ساده اما کاربردی به موفقیت رسیدم

با تکنیک های ساده اما کاربردی به موفقیت رسیدم

ممکن است با خود فکر کنید که بدون سرمایه نمی توان تبدیل به یک فرد ثروتمند شد در حالی که این فکر کاملا غلط است. شما اگر تکنیک های اصلی برای کسب ثروت را بدانید دیگر نیازی به داشتن سرمایه ندارید راز ثروتمند شدن بدون سرمایه در تجارت است شما اگر در این مسیر قدم بردارید به راحتی می توانید به کسب سودهای بالا دست یابید.

حلوا ارده راوک

حلوا ارده راوک، جز محصولات بسیار مفیدی است که در شهر های مختلفی از کشور، با استفاده از مواد اولیه مرغوب، تولید شده است.

در این قسمت از مقاله می خواهیم به قیمت حلوا ارده کیلویی بپردازیم تا خریداران عمده این محصول، آن را با آگاهی بیشتر خریداری نمایند.

این افراد باید بدانند که نرخ آن در صورت خرید کیلویی بسیار مناسب تر و به صرفه تر از خرید در حجم پایین تر می باشد چون، دیگر نیازی نیست که هزینه‌ های زیادی را بابت بسته بندی و حمل و نقل محصول بپردازند.

فروشگاه های مواد غذایی، سازمان و ارگان های دولتی و خصوصی برای تامین صبحانه کارکنان خود و همچنین تاجرین این محصول، از جمله افرادی هستند که نیاز بالایی به حلوا ارده خواهند داشت.

به همین دلیل به تمام افرادی که در زمینه تامین محصول فعالیت می کنند، خرید عمده و کیلویی توصیه می ‌شود تا این گونه در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

عامل مهم و تاثیرگذار دیگر در قیمت این محصول، کیفیت آن است که مستقیماً در تعیین نرخ آن دست داشته و هر چقدر که درجه کیفی آن بالاتر رود، قیمت محصول هم به تبع با آن افزایش پیدا خواهد کرد.

با تکنیک های ساده اما کاربردی به موفقیت رسیدم

حلوا ارده در تبریز

همانطور که مطلع هستید، حلوا ارده در تبریز یکی از فرآورده های مهم کنجدی است که ماده اولیه و اصلی آن، دانه روغنی کنجد می باشد.

پس، اینکه این دانه با چه درجه کیفی جهت تولید محصول به کار گرفته می شود، می تواند، مستقیماً در تعیین قیمت و کیفیت آن تاثیرگذار باشد.

حلوا ارده جهت عرضه بهتر به بازار، حفظ خواص و کیفیت محصول، در بسته بندی های گوناگون در حجم و اوزان مختلفی به فروش می رسد که هر چقدر میزان حجم محصول در بسته بندی بیشتر باشد، قیمت آن نسبت به خرید خرده، مناسب تر است.

معمولاً بسته بندی های نایلونی به نسبت بسته بندی های پلاستیکی، قیمت پایین تری را به دلیل هزینه ‌های کمتر برای تولید در بر گرفته  است.

و اما عامل مهم و اصلی را در تعیین قیمت این محصول، باید نحوه خرید آن دانست که اگر مشتری، مستقیما به مراکز تولید کننده مراجعه کند، به دلیل نبود واسطه گران قیمت محصول بسیار مناسب و به صرفه تر خواهد شد و دیگر مشتری نیازی نخواهد بود که بابت سود دلالان هزینه اضافی را پرداخت کند.

با تکنیک های ساده اما کاربردی به موفقیت رسیدم

حلوا ارده در یزد

تبریز شهر تاریخی ملقب به تولید محصولات اصل و طبیعی است که از زمان های گذشته محصولات و فرآورده های مختلفی تولید می شدند، از جمله این محصولات، حلوا ارده در یزد است که کیفیت بالایی داشته و همواره طعم و مزه آن نسبت به سایر نمونه ها خاص تر است.

در حال حاضر، این محصول فقط در شهر تبریز به فروش نمی ‌رسد و مراکز مختلفی در سطح کشور، نمایندگی پخش و فروش آن را برعهده گرفته و آن را در اختیار تمام خریداران عزیز قرار می دهند.

این حلوا ارده همانطور که از نامش مشخص است، به روش های سنتی و قدیمی درست شده و به هیچ عنوان هیچ یک از فرآیند تولید آن، کارخانه ای و صنعتی نیست به همین دلیل قیمت آن هم به نسبت نمونه های صنعتی، کمی بیشتر است.

تفاوت این محصول که با روش های صنعتی تهیه شده بسیار زیاد است، از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   در حلوا ارده سنتی میزان رطوبت، چربی و پروتئین کمتری نسبت به نمونه های صنعتی وجود دارد.
  •   همچنین میزان ارده موجود در حلوا سنتی نسبت به حلوا ارده صنعتی بیشتر است.
  •  میزان شکر و غلظت شربت تولید شده در حلوا ارده سنتی کمتر است از این رو، سالم تر می باشد.
  •  به علت استفاده از سفیده تخم مرغ، نمونه های سنتی رنگ روشن تری دارد.

با تکنیک های ساده اما کاربردی به موفقیت رسیدم

.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا