آراد برندینگ

انواع خیار گلخانه ای

انواع خیار گلخانه ای

انواع خیار گلخانه ای میوه های طویل و خوشمزه ای ایجاد می کند، درست مانند آنهایی که در بازار می خرید. نیازی به گرده افشانی ندارد در واقع، شما باید گل های تمام نر را از بین ببرید تا از گرده افشانی جلوگیری کنید و گرنه تلخ می شود. قیمت خیار سبز گلخانه ای در زمان تلخی برخی از آنها گران می شود.

از طرف دیگر، انواع خیارهای بیرونی یا خیار، پوستی کوچکتر، چاق و ناهموار دارند. آنها باید گرده افشانی شوند زیرا گلهای نر و ماده تولید می کنند. اما لازم نیست نگران آن باشید زیرا حشرات به احتمال زیاد این کار را برای شما انجام خواهند داد.

شما می توانید گل های نر را به راحتی تشخیص دهید زیرا ساقه ای ساده دارند. گلهای ماده به نظر می رسد که دارای یک خیار کوچک یا یک جوانه کوچک و رشد نیافته میوه بین پایه گل و ساقه هستند.

خیار یک سبزی پر کشت در خانواده کدو است. تاک خزنده ای است که میوه های کوکومی شکل تولید می کند. خیار سرشار از پتاسیم، فلاونوئیدها و ویتامین K است.

انواع خیار گلخانه ای

مراحل کاشت خیار گلخانه ای

بذر خیار را در سه هفته آخر قبل از تاریخ یخبندان بکارید تا یک هفته پس از فروکش سرما بتوانید آنها را پیوند بزنید. لیست قیمت خیار در این بازه زمانی تغییری نمی کند.

بخاری های گلخانه به شما کمک می کنند تا گرمای مورد نیاز خیارهایتان را در آن دوره های انجماد بدست آورید. به این ترتیب شما مجبور نیستید به خرمای سرمازدگی فکر کنید و بتوانید آنها را در طول سال رشد دهید.

پرورش خیار در گلدان نیز عالی است. در هر گلدان سه اینچی یک بذر بکارید. این به آنها مکان کافی برای رشد اولیه گیاه می دهد.

مطمئن شوید که آنها را در گلدان های ذغال سنگ نارس یا یک گلدان کوچک ساخته شده از ذغال سنگ نارس که می توان در آن گیاه را پرورش داد و بدون نیاز به استخراج پیوند کاشت، زیرا سیستم ریشه نباید مختل شود. هفته پس از شروع بذر، یک تکه در داخل گلخانه خود تهیه کنید که در آن نهال ها را پیوند دهید.

از طرف دیگر، می توانید نهال ها را در گلدان های آویز یا در کیسه های رشد پیوند بزنید. اگر آنها را روی زمین در داخل گلخانه یا روی تخت های مرتفع پیوند می دهید، فاصله مناسب بین 12 تا 15 اینچ است.

انواع خیار گلخانه ای

لوازم جانبی برای تولید خیار گلخانه ای

راه اندازی بوته های خیار در سینی کاشت شناور هیدروپونیک RSI به ریشه های ظریف محصولات ارزشمند شما آسیب نمی رساند. فروش عمده خیار نیز در این شرایط بیشتر می شود.

با استفاده از مارپیچ‌های گیاهی انعطاف‌پذیر جولیانا، می‌توانید خیارهای خود را در گلخانه خود نگه دارید و در عین حال به آنها طول عمودی برای رشد بدهید. برای جلوگیری از پژمرده شدن گیاهان خود را به گلدان های خودآبیاری تبدیل کنید. کارهای باغبانی را بیشتر انجام دهید و زمان کمی را برای آبیاری صرف کنید.

تخت باغ Eden with Trellis تخت باغچه مناسبی برای خیار و سایر گیاهانی است که می خواهید به باغ پیوند بزنید. باغ خود را با سیستم پرده و کاشت پرده چوبی شخصی سازی کنید. شما می توانید پرده را به هر شکلی که می خواهید مونتاژ کنید. این را بسته به نیاز خیار خود در هر مکانی قرار دهید.

انواع خیار گلخانه ای

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا