آراد برندینگ

کسب و کاری که به زندگی ام رونق داد

کسب و کاری که به زندگی ام رونق داد

افرادی که درنهایت به موفقیت مالی دست می‌یابند نه‌تنها این اشتباهات را انجام می‌دهند، بلکه درس‌های زیادی از آن‌ها می‌گیرند. به گفته بیل گیتس، یکی از مشهورترین ثروتمندان جهان، جشن گرفتن موفقیت خوب است؛ اما مهم‌تر از آن توجه به آموزه‌های شکست است.من با پند گرفتن از شکست های گذشته ام توانستم کسب و کاری سودآور را در زمینه حوله ایجاد کرد و ثروتمند شوم.

حوله پالتویی پردیس

پنبه جزء اصلی است و بنابراین جذب آن بیشتر است اما قابلیت خشک شدن آن پس از استفاده کمتر است (به دلیل وزن پارچه نخی) و برعکس هر چه وزن حوله پالتویی پردیس کمتر شود قابلیت جذب آب آن کاهش می یابد اما پس از استفاده سریعتر خشک می شود.

انواع حوله ها با توجه به نیاز ما به آن ها متفاوت است و می توان آنها را در یک فروشگاه پارچه فروشی به 3 نوع اصلی طبقه بندی کرد حوله های فوق جاذب حوله های با جذب متوسط و حوله هایی با جذب کم.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (40).jpg

حوله پالتویی بهباف آذر

حوله پالتویی بهباف آذر، نوع و سایز های مختلفی دارد، از سایز های بچگانه گرفته تا سایز های بزرگسال، همه موجود بوده و شما می توانید نسبت به نیاز خود، خرید نمایید.

این محصول، بافت بسیار با کیفیت و لطیفی دارد، و ضامن سلامت پوست بدن شما می باشد، رنگ های متنوع این محصول باعث شده تا مشتریان خریدی راحت تر داشته و انتخابی وسیع تر نسبت به سلیقه خود انجام دهند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (43).jpg

حوله پالتویی پارادایس

حوله پالتویی پارادایس به دلیل جنس با کیفیت و همچنین ضخامت بالای آن می تواند تا حدود 10 سال نیز دوام داشته باشد.

این نوع حوله های پالتویی دارای مدل های زنانه مردانه و بچگانه هستند که در هر مورد از آن ها تنوع بسیار بالایی نیز وجود دارد.

همان طور که می دانید انواع حوله و تن پوش در سایز های مختلف وجود دارند که مدل های حوله پالتویی پارادایس نیز به همین صورت می باشند.

سایز بندی های مختلف و همچنین تنوع رنگ و جنس از مهم ترین ویژگی های این نوع حوله ها می باشد که در نوع خود منحصر به فرد است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (46).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا