آراد برندینگ

فکر حقوق ثابت را نکردم و ثروتمند شدم

فکر حقوق ثابت را نکردم و ثروتمند شدم

یکی دیگر از رازهای میلیاردر شدن رها کردن خود از قید و بند حقوق ثابت است. ثروتمندان برای خود کار می‌کنند و تعیین میزان حقوق دل‌خواهشان در اختیار خودشان است. در دنیا افرادی هستند که حتی به صورت شبانه‌روزی برای دریافت حقوق مشغول به کار می‌شوند، اما آن‌ها این نکته را نمی‌دانند که این روند تنها زمان پولدارشدن آن‌ها را کندتر می‌کند. من در شغلی وارد شدم که ثروت فراوانی به من بخشید و انتخاب این که چقدر من را ثروتمند کند با من می باشد. شغل من تجارت است.

خرما خاصویی مزمز

از مشخصات خرما خاصویی مزمز می توان به اندازه کوچک و طعم بسیار شیرین آن اشاره کرد که اندازه خرمای خاصویی تقریباً یک سوم خرما های دیگر است یعنی اگر توصیه می شود که در روز 5 عدد خرما مصرف شود.

شما می توانید 15 عدد خرمای خاصویی خشک را نوش جان کنید.

خرما خاصویی مزمز نیز همانند دیگر خرما ها دارای مزاج گرم و تر می باشد و نام دیگر خرما خاصویی خرمای آلویی می باشد.این خرما به صورت نیمه خشک نیمه شهد دار و شهد دار در بازار عرضه می شود.

فکر حقوق ثابت را نکردم و ثروتمند شدم

خرما تک نفره

این نوع خرما علاوه بر اینکه برای پذیرایی از مهمان بسیار مناسب است برای کاهش وزن و استفاده روزانه نیز مورد مصرف دارد.

خرما تک نفره که امروزه بسیار متقاضی دارد دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی است از جمله عبارتند از خرما تک نفره سرشار از ویتامین های لازم برای بدن است.

با مصرف خرما تک نفره در طول روز انرژی از دست رفته مجدد به فرد باز می گردد.

داشتن تاریخ انقضا، دارای بسته بندی بهداشتی، عدم پرس و بهم چسبیدگی

خرما تک نفره برای افرادی که دیابت یا رژیم غذایی دارند بسیار مناسب است و از خرما تک نفره برای پذیرایی از مهمان در مجالس و مراسم مختلف می توان استفاده کرد.

فکر حقوق ثابت را نکردم و ثروتمند شدم

خرما پیارم در تهران

خرما پیارم در تهران بدلیل اینکه این شهر پایتخت ایران می باشد؛ و از نظر اقتصادی نیز دارای اهمیت بالایی است از جایگاه ویژ ه ای برخوردار است.

این نوع خرما در بین تجار و بازرگانانی که در تهران در حال رفت و آمد و خرید و فروش هستند، به خوبی شناخته شده ودارای محبوب است، و اکثر صادر کنندگان، این خرما را در اولویت تجارتشان قرار داده اند.

علاوه بر این مشخصات، تهران به عنوان کلانشهری بزرگ مرکز تردد و همچنین تامین بسیاری از کالاهای داخلی نیز می باشد، که اکثر تولید کنندگان محصولات تولید شده خود را در این شهر به فروش می رسانند.

فکر حقوق ثابت را نکردم و ثروتمند شدم

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا