آراد برندینگ

سه سوته پولدار شوید

برای پولدار شدن عادت کنید که در دنیای شگفتی ‌ها و معجزه ‌ها زندگی کنید؛ زیرا حقیقت آن چیزی نیست که شما می‌بینید. باید در ذهنتان رویای ثروت را داشته باشید تا بتوانید به سویش حرکت کنید و آن را بدست بیاورید در ادامه ما را همراهی کنید تا با دنیای معجزه آسای ثروت بیشتر آشنا شوید.

دستگاه گریل فست فود

دستگاه گریل فست فود، یکی از تجهیزات بسیار کارآمد در مراکز تهیه غذا می باشد که برای پخت انواع استیک، برگر، ساندویچ و غیره مورد استفاده است.

این دستگاه با حرارت از بالا و به صورت غیر مستقیم، انواع مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن گریل کرده و طعم فوق العاده ای به آن ها می دهد.

سه سوته پولدار شوید

دستگاه گریل عرشیا

دستگاه گریل عرشیا یکی از تولیدات پرطرفدار این برند بوده و برای مصارف مختلفی از جمله برشته کردن مرغ، ماهی، استیک، سوسیس، برگر و غیره مناسب می باشد

درجه حرارت این دستگاه تا 300درجه سانتی گراد بوده و قابلیت تنظیم دما را برای پخت انواع مواد غذایی دارد.

صفحات گریل آن از جنس چدن و نچسب می باشند و مقاومت بالایی در برابر حرارت شدید از خود نشان می دهند.

دستگاه گریل عرشیا بدنه ای از جنس استیل داشته، تنوع در ابعاد و اندازه های آن بسیار است و برای مصارف صنعتی و خانگی به تولید می رسد

قابلیت شست و شوی آسان از دیگر ویژگی ها و مشخصات این دستگاه به شمار می رود که سبب رعایت بهداشت و در نتیجه سلامت افراد می شود. گروه تولیدی عرشیا یکی از برندهای تولید کننده ملزومات آشپزخانه بوده، که سالانه لوازم جدید و متنوعی را طراحی، تولید و به بازار عرضه می نماید.

سه سوته پولدار شوید

دستگاه گریل فلر

دستگاه گریل فلر در اندازه های مختلفی وجود دارند و بسیاری از آن ها به قدری جمع و جور هستند که می توانند در هر آشپزخانه ای از آن ها بهره بگیرید.

جالب است بدانید هرچه شیارهای صفحه گریل عمیق تر باشند پخت مواد غذایی بهتر صورت می گیرد، بنابراین توجه به این موضوع می ‌تواند در انتخاب یک دستگاه مناسب، موثر باشد.توجه به ابعاد و اندازه دستگاه متناسب با فضای مدنظر، وزن مناسب، جنس بدنه، میزان مقاومت دستگاه و برند آن، از نکات مهم دیگری هستند که در خرید باید مورد توجه قرار گیرند.

مرکز عرضه کننده دستگاه گریل فلر عامل موثر دیگر در قیمت خرید و فروش آن به حساب می آید. در صورتی که به اطلاعات جامع تری برای خرید دستگاه های گریل فلر نیاز دارید یا در جست و جوی مرکز معتبر عرضه این محصولات هستید، می توانید با ما تماس بگیرید.

سه سوته پولدار شوید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا