آراد برندینگ

میلیونر شدن را با برنامه ریزی چشیدم

برنامه یزی و داشتن برنامه ای منسجم و دقیق برای رسیدن به موفقیت امری حیاتی به شمار می آید. بدون برنامه ریزی و هدف نمیدانیم از کجا قصد شروع داریم و مقصدمان کجاست. من هم با برنامه ریزی و تعیین هدف در حوزه تجارت تصمیم گرفتم و با انگیزه تجارتم را آغاز کردم. حال امروز یک تاجر موفق هستم. در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم. با من همراه باشید.

فوم 4 سانتی

فوم 4 سانتی لایه ای اسفنجی است که کاربرد زیادی دارد و در صنعت های مختلف با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می شود. به گونه ای است که تغییر شکل نمی دهد و همین موضوع باعث شده تا تولید آن افزایش پیدا کند. فوم جز محصولات صادراتی است و تولید کننده و شرکت تولیدی شرایطی ایجاد می کند. در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی از خود نشان می دهد دارای شکل رولی و لوله ای است. نصب آسان و راحتی هم دارد کشش و انعطاف پذیری بالایی دارد و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی خواهان استفاده از آن باشند.

میلیونر شدن را با برنامه ریزی چشیدم

فوم 1 سانتی

فوم 1 سانتی کاربرد های وسیعی در صنایع مانند تهیه داشبورد خودروها کمک در بسته بندی مبلمان ترکیب در دیوارها سقف و کف پوش ساختمان ها و همچنین ساخت تشک های ورزشی و غیره دارند. میزان رطوبت پذیری فوم 1 سانتی تقریبا صفر می باشد و این باعث می شود بهترین متریال برای کاربرد در محیط های مرطوب مانند عایق بندی لوله های پالایشگاه ها باشند. در ترکیب این فوم ها از هیچ گونه فیبری استفاده نمی شود و این مشخصه باعث می شود در هنگام استفاده از آن چه به صورت شخصی یا در صنایع هیچ گونه آلودگی و گرد و غبار ایجاد نشود.

میلیونر شدن را با برنامه ریزی چشیدم

.

فوم 10 سانتی

فوم 10 سانتی در عین حال که یک عایق بسیار خوب و مقاوم می باشد وزن پایینی داشته و طول عمر آن ها نامحدود است. این محصول مقاومت بالایی در برابر الکتریسیته رطوبت حرارت و صدا دارد و کاربرد آن ها بسیار راحت است. این محصول در حال حاضر در رنگ بندی های مختلفی به فروش می رسد و می توان آن را به عنوان عایق حرارتی رطوبتی و صوتی در ساختمان ها استفاده نمود. همچنین این محصول در تولید تشک های طبی استفاده شده و به عنوان عایق دور کولر وسایل الکتریکی و عایق یخچال استفاده می شود.

میلیونر شدن را با برنامه ریزی چشیدم

.

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا