آراد برندینگ

کنجد های ثروت ساز زندگی ات را بشناس

اینکه شما چه شغلی دارید و این شغل به چه میزان می تواند به شما سود برساند یکی از مهم ترین مسئله های جهان برای شما می باشد که باید به آن دقت کنید و می خواهیم در این راستا به شما پیشنهاد دهیم فعالیت خود را در زمینه ی انواع کنجد که سود های بسیار بالایی دارند و ما در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم آغاز کنید.

کنجد قهوه ای خام

یکی از مشخصاتی که می توان برای کنجد قهوه ای خام ذکر کرد رنگ تیره و طعم قوی و تیز آن است به دلیل وجود پوست بر روی این کنجد طعم آن کمی به تلخی می گراید از دیگر خواصی که می توان برای این کنجد عنوان کرد مقادیر بالا از کلسیم است که می تواند به رشد استخوانی در کودکان کمک کند و در بزرگسالان باعث جلوگیری از پوکی استخوان شود.

 همچنین وجود مقدار فراوانی از مس روی منیزیم آهن و فسفر کنجد را به خوراکی بسیار مفید برای رشد جسمی و ذهنی کودکان تبدیل کرده است و می توان میان وعده ای پر خاصیت باشد توجه داشته باشید که هر گونه خاصیتی که برای کنجد ها عنوان شده است فقط هنگامی بر بدن تاثیر می گذارد که کنجد جویده یا آسیاب شود یعنی هنگامی که دانه ها شکسته شود.

.

کنجد های ثروت ساز زندگی ات را بشناس

کنجد سیاه محلی

قیمت کنجد سیاه محلی با توجه به پارامترهای زیر تعیین می شود که عبارتند ازنحوه بسته بندی و مقدار کنجدی که درهر پک می باشد برند تولید کننده کنجدکیفیت کنجد سیاهمیزان تقاضای مردم یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برای فروش محصول می باشد هر چقدر مشتری بیشتر باشد ممکن است قیمت نهایی کنجد نیز گرانتر شود.

قیمت کنجد سیاه با توجه به نوسانات بازار ارز در یک کیلو حدودا در بازه 150 هزار تومان الی 200 هزار تومان می باشد خرید این محصول کنجد سیاه به صورت تازه ارگانیک می توان از طریق اینترنتی اقدام کرد و آن را سفارش داد تا معامله بدون واسطه صورت گیرد پیشنهاد می شود اگر سوالی در این زمینه دارید با مشاوران تیم ما تماس بگیرید.

.

کنجد های ثروت ساز زندگی ات را بشناس

کنجد قم

هنگام خرید کنجد قم، توجه به این نکته مهم است که دانه های با کیفیت باید دارای رنگ یک دست باشند قبل از خرید کنجد حتما به بوی آن دقت نمایید زیرا کنجد های تازه و مرغوب بر خلاف انواع کهنه آن، عطر مطلوبی دارند اگر از نوع بسته بندی آن خرید می کنید حتما تاریخ تولید و انقضاء، همچنین استاندارد بودن بسته بندی را مدنظر قرار دهید.

این ماده غذایی غنی از فیبر بوده لذا احساس سیری کاذب در شما ایجاد می کند و در نهایت سبب کاهش وزنتان می شود این محصول به دلیل وجود پروتئین های مفید در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و شادابی پوست و مو اثر گذار است روغن کنجد سرشار از ویتامین های گروه B و ویتامین D، همچنین عناصر معدنی ماننند کلسیم، نیاسین و آهن می باشد.

.

کنجد های ثروت ساز زندگی ات را بشناس

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا