آراد برندینگ

کلاسوری که به رویا هایت تحقق می بخشد

ثروتمند شدن رویای هر کسی که روی زمین زندگی می کند هست اگر می گویید که خیر ما می خواهیم فقط آرامش داشته داشته باشیم باید بگوییم تا زمانی که شما پول نداشته باشید آرامشی نخواهید داشت در این راستا ما می خواهیم شغلی پر سود را به شما معرفی کنیم پس برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما باشید.

کلاسور شفاف

از مشخصاتی که کلاسور شفاف دارند می توانیم به ظاهر و ساختار آن ها اشاره کنیم به طوری که این کلاسور ها را با جلد پارچه ای یا گاهی پلاستیکی و گاهی مقوای تولید می کنند از سوی دیگر کلاسور های شفاف را با تعداد حلقه های گوناگون تولید کرده اند که برخی از کلاسور ها دارای دو حلقه می باشد و از این دسته از کلاسور برای نگهداری تقریباً 100 برگ استفاده می شود.

یکی دیگر از انواع کلاسور، کلاسورهای سه حلقه است که برای نگهداری برگه هایی تا 200 برگ استفاده می شود از کلاسورهایی با حلقه 4 تایی برای نگهداری برگه های بیش از 200 برگ استفاده می شود از مشخصات کلاسور های شفاف می توانیم به طلق نرم‌ و شفاف آن ها اشاره کنیم که از جنس پی وی سی می باشد.

.

کلاسوری که به رویا هایت تحقق می بخشد

کلاسور دخترانه فانتزی

قیمت کلاسور دخترانه فانتزی در بازار به چندین عامل از جمله نوع و جنس جلد آننوع طرح جلد نوع میله های حلقه ابعاد و اندازه کلاسوربستگی دارد که هر کدام از اینها طبق بحث های گذشته دنیای متفاوتی دارد بازه قیمتی این محصول در بازار و فروشگاه ها 50 الی 200 هزار تومان میباشد.

به طور کلی شما انواع مختلف این کلاسورهای فانتزی دخترانه را می توانید در سایت ما با مناسب ترین قیمت مشاهده نمایید شما می توانید برای خرید کلاسور دخترانه فانتزی با توجه به انواع مختلفی که وجود دارد انواع مختلف کلاسور دخترانه فانتزی را در بازار بیابید گزینه های زیادی در اختیار دارید اما این ممکن است برای افراد ناآشنا کمی سخت باشد.

.

کلاسوری که به رویا هایت تحقق می بخشد

کلاسور صد برگ

جلد های کلاسور صد برگ به چند دسته چوبی چرمی پلاستیکی و کاغذی تقسیم می شود در هنگام خرید کلاسور صد برگ از سالم بودن قفل آن اطمینان حاصل فرمایید شما عزیزان از خرید کلاسور هایی که قفل آنها خراب است جدا خودداری کنید یکی از نکات مهم در هنگام خرید کلاسور صد برگ توجه به شکل ظاهری آن است.

شما عزیزان میتوانید متناسب با سلیقه تان این کلاسورها را تهیه کنید در زمان خرید این کلاسور های صد برگ توجه ویژه ای به نوع جلد آن کنید شما همراهان عزیز میتوانید کلاسور ها را در جلد های مختلف خریداری کنید یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید این کلاسورها توجه به نوع و مدل کاغذ آن است.

.

کلاسوری که به رویا هایت تحقق می بخشد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا