آراد برندینگ

لازمه موفقیت و ثروتمند شدن آشکار شد

افراد موفق و ثروتمند به‌ خوبی از تله به‌ تعویق ‌انداختن آگاه هستند و همواره تلاش می ‌کنند تا از آن دوری کنند؛ می ‌دانند که بدون اقدام، شکست خواهند خورد؛ به همین علت، همواره به‌ دنبال آنچه باید انجام شود هستند. اشکالی ندارد که گاهی استراحت کنید، اما عمل‌ گرا بودن، لازمه موفق ‌شدن و رسیدن به اهداف است، تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه سودمند انواع کشمش آشنا شوید.

کشمش صادراتی اعلا

ملایر شهری که درصد بالایی از زمین های آن به باغ های انگور و کشمش صادراتی اعلا تعلق دارد.

حجم بالای تولید انگور و خواص بسیار زیاد آن کشاورزان را وادار نمود که بیش از 95 درصد تولید خود را خشک کرده و به کشمش تبدیل کنند.

تا بتوان در تمام طول سال از فواید آن استفاده کرد به همین علت قطب صدرات کشمش ایران محسوب می شود.

کشمش مازاد بر مصرف کشاورزان ملایر سر از بازارهای داخلی و خارجی بسیاری در می آورد و در این مسیر از فیلتر های زیادی که مطابق با استانداردهای کشور مقصد می باشد عبور می کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-26T172108.396.jpg

کشمش آفتابی درجه یک

نرخی که برای انواع کشمش آفتابی درجه یک توسط مراکز خرید و فروش معتبر تعیین می گردد قیمت واقعی آن است.

مشتری تا زمانی که آن را مستقیم خریداری می کند از قیمت مناسب آن بهره مند می گردد و در صورتی که به دست واسطه بیافتد نرخی غیر واقعی پیدا خواهد کرد.

مشتری تا زمانی که بتواند یه قیمت مناسب و اصلی این نوع کشمش دست یابد خرید عمده سود آوری خواهد داشت چرا که خرید آن از واسطه ها به صورت عمده به صرفه نخواهد بود.‌

کشمش آفتابی درجه یک در انواع مختلف تولید می گردد که با توجه به نوع کیفیت و همچنین فله و بسته بندی بودن نرخ نهایی آن تعیین می شود که در فروش مستقیم با قیمت نهایی عرضه می گردد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-26T172958.414.jpg

کشمش بیدانه سفید

از کشمش بیدانه سفید به طور معمول در میان وعده، انواع غذا، کیک و سالاد استفاده می شود.

افرادی که در زمینه تولید کشمش بیدانه سفید فعالیت می کنند همواره به دنبال این هستند که بدانند برای تولید آن از چه انگوری باید استفاده شود؟

برای درست کردن این نوع کشمش باید از انگورهای بیدانه استفاده شود.

به عنوان مثال انگور سفید بیدانه، یاقوتی، انگور عسگری و غیره این انگورها بیدانه هستند و به همین دلیل کشمشی که از آنها تولید می شود نیز بی دانه است.

عدس پلو یکی از غذاهای بسیار سریع و محبوب در میان ما ایرانیها است که در برخی از دستورات درست کردن این غذا از کشمش بیدانه پلویی در آن استفاده می شود.

استفاده از این کشمش در عدس پلو بر روی طعم غذا تاثیر بسیار خوبی دارد و آن را خوش طعم تر از حد معمول می کند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-26T173323.805.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا