آراد برندینگ

منشأ موفقیت‌ های مالی من در این محصول بود

ما بهترین تصمیمات را زمانی می‌ گیریم که از افراد با تجربه و عاقل در آن حوزه خاص کمک می‌ گیریم. چرا که همواره می ‌گویند که چند فکر بهتر از یک فکر کار می ‌کند. بنابراین من برای راه ‌اندازی کسب ‌و کار خود با افراد موفق در حوزه کاری تابلو سنگی مشورت کردم و با راهنمایی آن‌ ها فعالیت خود را در این حوزه شروع کردم و با قابلیت بالای این محصول شاهد موفقیت ‌های روزافزونی در این زمینه بودم و در نهایت ثروت بالایی را به دست آوردم.

تابلو سنگی مذهبی

تابلو سنگی مذهبی را به دو صورت دستی و صنعتی تولید می کنند. از بین این دو روش تابلوهای خانگی که نوعی محصول دستی به حساب می آیند از قیمت بیشتری برخوردار هستند. بازه قیمتی این محصول بین 200،000 تومان تا 1،200،000 تومان می باشد. برای آشنایی با انواع تابلوهای سنگی و استعلام قیمت می توانید با واحد مشاوره ما تماس بگیرید تا شما را به درستی راهنمایی کنند. پاسخ به ۲ سوال درباره تابلو سنگی به این شرح می باشد. ۱: تابلو سنگی در کجا کاربرد دارد؟ در مسجد، خانه و هتل از این نوع تابلو ها برایی تزئین استفاده می شود. ۲: تابلو سنگی دارای چه ویژگی است؟ مقاومت بالا و بادوام بودن از ویژگی های مهم تابلو سنگی است.

منشأ موفقیت‌ های مالی من در این محصول بود

تابلو سنگی نما

تابلو سنگی نما امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بهترین نحوه اجرای تابلو سنگ نما یا سنگ نگاره می تواند به صورت داخل دیوار با قاب بندی و اجرای نور پردازی از طرفین باشد. بطوری که نور اطراف از نور داخل تابلو کمتر باشد. در این حالت نقش برجسته های سنگی تابلو، به زیبایی هرچه تمام خود را نمایان میسازند و یک جلوه بسیار زیبا بر روی دیوار جهت زیباسازی فضا و دکوراسیون داخلی را به عرصه ظهور می رساند. سنگ نگاره ها میتوانند دربرگیرنده موضوعات مختلفی مانند طرح یک شیء خاص – یک حیوان مانند اسب و عقاب و شیر – طرح یک نماد شهری مانند برج ایفل – طرح شمایل، صورت و چهره یک انسان – طرح یک گل و یا طرح های هنری باشد. هم اکنون به دلیل اجرای حکاکی این تابلو سنگ ها با دستگاه های سی ان سی (CNC) هیچ نگرانی از نوع طرح و دقت و ظرافت آنها نمیتوان داشت. فقط کافیست طرح به رایانه داده شود و سنگ با ضخامت و ابعاد مورد نظر در زیر دستگاه قرار گیرد و تمام.

منشأ موفقیت‌ های مالی من در این محصول بود

تابلو کوچک سنگی

انواع تابلو کوچک سنگی در مدلها و طرح های مختلف در بازار موجود می باشد. امروزه تابلوها با استفاده از متریال های مختلفی، ساخته می ‌شوند. از پلاستیک و چوب گرفته تا ورق های فلزی مثل استیل. اگر به شما بگوییم که علاوه بر متریال های موجود؛ سنگ ها هم به صنعت تابلو سازی راه یافته ‌اند؛ شاید کمی متعجب شوید اما این موضوع واقعیت دارد. سنگ ها متریال هایی هستند که زیبایی خاصی به تابلوهای تبلیغاتی، می بخشند. سنگ از جمله متریال هایی است که می تواند با پلکسی گلاس، استیل و… ترکیب شده و برای ساخت تابلو، استفاده شود. تابلو حروف برجسته از جمله تابلوهای بسیار محبوب در بین مشتریان، می باشد که علت اصلی این محبوبیت؛ برجسته بودن حروف و نمای سه بعدی است که این تابلوها، دارند.

منشأ موفقیت‌ های مالی من در این محصول بود

.

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا