آراد برندینگ

با خودباوری از طناب ثروت بالا رفتم و میلیاردر شدم

درست در سن 20 سالگی ام که سرمایه ای نداشتم با پیشنهاد یکی از اقوامم از بانک وام گرفتم و وارد عرصه تجارت نوین شدم که با این اقدام بهترین اتفاق زندگی ام را رقم زدم. به طور که در حیطه کاری خود در زمینه فروش عمده ای قابلمه بسیار موفق عمل کردم و پاداش ثروت را برای خود به ارمغان آوردم.

قابلمه سرامیکی 7 پارچه

قابلمه سرامیکی 7 پارچه تولید شده توسط ایران دارای قیمت نسبتاً پایین تری می باشند. این محصول اگر تولید کشور خارج باشد می تواند دارای نوسان های قیمتی فراوان باشد. سرویس قابلمه سرامیکی هفت پارچه تولید شده توسط کشور های خارجی اخیراً دچار افزایش قیمت نزدیک 8 درصدی شده اند. شست و شوی آن ها آسان است و می توان آن ها در ماشین ظرفشویی گذاشت. این قابلمه ها زیبایی بی نظیری دارند و به همین منظور در جهیزیه عروس خانم ها جلوه می کنند با رنگ های مشکی، صورتی، قرمز، سبز و غیره در بازار وجود دارند. این قابلمه ها قیمت بیشتری نسبت به قابلمه های دیگر دارند. نوع بی کیفیت آن ها دارای فلز سرب است که به مرور زمان و با خراش برداشتن قابلمه ممکن است وارد غذا و در نتیجه بدن انسان شده و سلامتی انسان را به خطر بیندازد فلز سرب سمی بوده و باعث سرطان می شود.

با خودباوری از طناب ثروت بالا رفتم و میلیاردر شدم

قابلمه استیل تفال

قابلمه استیل تفال جزء لوازم آشپزخانه ای است که علاوه بر زیبایی، کیفیت مواد به کار رفته در آن به سلامت افراد آسیب نمی رساند. همان طور که از نام این محصول پیداست از جنس استیل ضد زنگ مات و براق ساخته شده است. علاوه بر آن درب این قابلمه را برای زیبایی بیشتر استیل آن در نظر گرفته اند. دستگیره های این محصول به شکل ارگونومیک تولید شده و حمل و نقل آسانی را فراهم می کند. این قابلمه استیل قطر یک میلی متری دارد و به خاطر مواد به کار رفته در تولید آن سازگار با محیط زیست محسوب می شود.

با خودباوری از طناب ثروت بالا رفتم و میلیاردر شدم

قابلمه چدن مارک تکنو

مواد اولیه به کار رفته در ساخت قابلمه چدن مارک تکنو همگی دارای استاندارد و درجه کیفی مطلوبی هستند و به همین دلیل از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. این محصول دارای مدل های مختلفی است که هر یک از نظر امکانات و قابلیت در سطح قابل قبولی قرار دارند. این محصول از جنس آلومینیوم با خلوص بالا بوده که توسط یک لایه گرانیتی با دوام و عاری از هر گونه فلز سنگین پوشانده شده است. قابلمه های تکنو پایداری خوبی در مقابل گرما دارند و تا حدود 350 درجه سانتیگراد را تحمل می کنند؛ دسته این ظروف نیز از جنس خود قابلمه است و مقاومت بالایی دارد.

با خودباوری از طناب ثروت بالا رفتم و میلیاردر شدم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا