آراد برندینگ

تغییر افکار منفی به مثبت با این تکنیک ساده

خداوند مخلوقاتی در زمین و آسمان دارد که می توانند ما را به ثروت و رفاه باورنکردنی برسانند. با ورود به دنیای تجارت آموختم چطور از مصنوعات دست خدا و انسان برای کسب ثروت استفاده کنم. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

دماسنج تف سنج نوری

دمای بدن انسان را خیلی سریع اندازه گیری می کند دماسنج فقط 5-30 ثانیه طول می کشد تا نتیجه را تعیین کند و میزان سنجش آن تا 1500 است.

دماسنج تف سنج نوری مقداری حافظه دارد، بنابراین امکان نمایش نتایج چندین اندازه گیری اخیر وجود دارد، بنابراین، دینامیک دما را می توان به راحتی کنترل کرد.

ایمن برای استفاده این امر به ویژه در مورد خانواده های دارای فرزند صادق است.

زیرا این دستگاه در مقایسه با دستگاه ها در زمان زمین خوردن نمی شکند و جیوه از آن خارج نمی شود بنابراین باعث خفگی نخواهد شد و استریل است.

دما سنج تف سنج نوری دارای چند مدل است دماسنج ماورا بنفش ، لیزری، و مادون قرمز کارکرد این دستگاه ها همه به یک صورت هستند وهدف اصلی آن ها نشان دادن دماو گرمای اجسام و بدن می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (6).jpg

دماسنج دیجیتالی پیشانی

یکی از اصلی ترین مشخصات دماسنج دیجیتالی پیشانی استفاده راحت و آسان آن است که باعث کاربرد زیاد محصول می شود و از قایلیت آن نمایش رطوبت، دما، بیشینه و ساعت است.

دماسنج عملکرد بسیار خوبی داشته و دقت زیادی دارد و از طریق اشعه های مادن قرمز دمای بدن او را اندازه می گیرد که از بزرگ ترین مزیت های آن محسوب می شود.

دماسنج انواع مختلفی داشته باشد که گاهی لمسی و در مواردی غیر لمسی یا ساده است و هر کدام کاربرد خاصی دارد.

دماسنج کاربردهای زیادی دارد و علاوه بر اینکه در بیمارستان استفاده می شود، در خانه هم بیماران می‌ توانند آن را به کار ببرند.

این وسیله باعث می شود بیمار از وضعیت خود مطلع باشد و به حفظ سلامت او کمک شود و از ویژگی های این محصول دقت بالا و حمل آسان است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (2).jpg

دماسنج دیجیتال میله ای

از جمله مشخصات دماسنج دیجیتال میله ای این می باشد که دارای یک میله ی به نسبت باریک می باشد که آن را وارد شیر یا آب جوش می کنند.

با ورود میله به شیر و روشن شدن دستگاه از طریق یه سنسور عددی بر روی صفحه نمایش داده می شود که دمای مایع می باشد.

برخی از دستگاه ها خود دارای دماسنج می باشند که قدرت این را دارند که وقتی دما به حد مورد نظر رسید دستگاه را خاموش نمایند.

این وسیله به کمک باتری کار می کند ولی انواعی که بر روی دستگاه قرار گرفته اند می توانند با جریان برق نیز کار کنند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (10).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا