آراد برندینگ

حسابتو با کارتن پر پول کن

اگر می خواهید فرد ثروتمندی شوید و صاحب یک حساب پر پول باشید به شما پیشنهاد می کنیم در حوزه ی انواع کارتن که از فروش بالایی برخوردار می باشند و سود خوبی دارند فعالیت خود را آغاز کنید برای اینکه با این حیطه ی کاری پر سود و نمونه های پر فروش این محصول آشنا شوید با ما باشید.

کارتن مقوایی محکم

کارتن ها امروزه به یک ابزار کمک کننده برای حفظ و سالم نگه داشتن وسایل با ارزش تبدیل شده اند و نوع های مختلف کارتن مقوایی محکم هر کدام ویژگی های بسیار مطلوبی دارند کارتن مقوایی محکم این ویژگی را دارد که می توان وسیله های سنگین مثل لوازم الکترونیکی را در درون آن قرار داد و آن ها را از آسیب به دور نگه داشت.

کارتن ها جابه جایی وسایل را برایمان بسیار راحت تر کرده اند ما با خیالی آسوده در کمترین زمان می توانیم وسایل را در درون آن قرار داده و با امنیت کامل اقدام به جا به جایی آن ها کنیم خرید کردن همواره لذت بخش بوده است و خرید یک وسیله تازه همواره با هیجان رو به رو است شما باید قبل از خرید تمام نکات محصول مورد نظر خود را بدانید تا محصول متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

.

حسابتو با کارتن پر پول کن

کارتن مقوایی سفید

کارتن بدون طرح یا بدون چاپ را کارتن مقوایی سفید می ‌نامند این نوع کارتن پرفروش ترین جعبه های مقوایی در صنعت های کارتن سازی است این نوع کارتون ها دارای ابعاد مشخصی هستند که از قبل مشخص شده است و آماده مصرف هستند با استفاده از یک لایه چین دار و دو لایه صاف که لایه چین دار وسط قرار می‌گیرد یک کارتن سه لایه تولید می شود.

همان طور که متوجه شده اید کارتن سفید کارتنی است که کاملاً بدون طرح و بدون چاپ باشد و اندازه آن از قبل تعیین شده است این کارتن ها بیشتر برای بسته بندی محصولات در انبارها یا اسباب کشی ها استفاده می شود هنگام خرید کارتن مقوایی سفید حتما به نیاز خود و سایز محصولی که می خواهید بسته بندی کنید دقت داشته باشید برای مثال اگر یک جسم 5 کیلویی را می خواهید بسته بندی کنید باید کارتنی با حجم 5 کیلوگرم خریداری کنید.

.

حسابتو با کارتن پر پول کن

کارتن مقوایی شیراز

در خرید کارتن مقوایی شیراز باید به نیاز خود دقت داشته باشید و با توجه به نیاز و مصرف خود کارتن مناسبی را خریداری کنید بسیاری از کارتن های مقوایی وجود دارند که کاملا بهداشتی و تمیز می باشند علاوه بر حس تمیزی که به مصرف کننده انتقال می دهند قابل بازیافت هم هستند که به حفظ محیط زیست کمک بزرگی می شود.

این نوع کارتن ها با توجه به لایه های متفاوتی که تولید می شوند از کیفیت و مقاومت مختلفی برخوردار هستند در تولید و ساخت کارتن های مقوایی از چسب های مخصوص کارتن استفاده می شود این چسب کناره ها و لبه های کارتن را فیکس و محکم می‌کند اما اگر از چسب بی کیفیت استفاده شود کارتن به راحتی از هم جدا می شود و قابل استفاده نیست.

.

حسابتو با کارتن پر پول کن

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا