آراد برندینگ

عادت مطالعه مرا آهنربای ثروت کرد

افراد ثروتمند می دانند برای پیشرفت کردن نیاز به اطلاعات دارند. به همین خاطر سعی میکند همیشه مطالعه داشته باشند و اطلاعات تخصصی خود را بالا ببرند. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم.

در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

گاوآهن دوار

گاوآهن دوار یکی از صد در صد تربن نوع شخم زنی را برای عمقهای عمیق خاک انجام می دهد، این محصول بالاترین سطح کیفیتی را داراست.

گاوآهن دوار دارای تیغ های قوی متصل شده به شاسی و خیشها است که با قدرت بسیار بینظیر کار شخم زدن خاک را انجام می دهد.

گاوآهن دوار محصولی پر استفاده در امور کشاورزی است و به علت کیفیت بسیار خوبی که دارد سبب اکسیژن رسانی سریع تر و آب رسانی بهتر خاک و در نتیجه رشد بهتر گیاهان می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (42).jpg

گاوآهن چهار خیش تسمه ای

گاوآهن چهار خیش تسمه ای یکی از پر کاربرد ترین نوع ابزارآلات کشاورزی است که می توانید در اندازه و اینچ مختلف آن را بدست بیاورید.

یکی از پر استفاده ترین تجهیزات کشاورزی گاوآهن چهار خیش تسمه ای است که برای انواع زمین های دیمی و با سنگلاخی استفاده می شود و موجب جابجایی بهتر خاک می گردد.

این گاوآهن یا چهار خیش دارای تیغه های فولادی است که از بهترین آلیاژ به دست آمده است و بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد و از وزن سنگینی نیر برخوردار می باشد

گاوآهن به وسیله تراکتور بر روی زمین های کشاورزی کشیده می شود این وسیله در گذشته به صورت چوبی بود و از طریق چارپان کشیده می شود ولی با پیشرفت تکنولوژی نیز این وسیله فولادی اختراع شد.

این وسیله کشاورزی برای زیر رو کردن خاک و کندن آن استفاده می شود و بسیاری از افراد به خوبی می توانند از این وسیله استفاده کنند و زمین بزرگ را هموار و خاک های آن را زیر رو نمایند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (41).jpg

گاوآهن چرخشی

گاوآهن چرخشی وسیله‌ ای است که امروزه استفاده از آن در امور کشاورزی بسیار زیاد می باشد و معمولاً تولید کنندگان انواع محصولات خوراکی برای آماده کردن زمین های خود جهت کشت از آن استفاده می کنند.

امروزه کشور ما به عنوان یکی از تولید کنندگان بسیار موفق در زمینه عرضه گاوآهن چرخشی محسوب می‌ شود و حتی توانسته است که از کشور های خارجی رقیب نیز پیشی بگیرد زیرا محصولاتی با کیفیت دارد.

وقتی از صادرات این محصول صحبت می‌ شود در حقیقت باید گفت که کشور ما این دستگاه را به تمامی متقاضیان در کشور های همسایه و حتی کشور های اروپایی نیز ارسال می نماید و چرخه اقتصادی ایران را رونق زیادی می‌ دهد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (37).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا