آراد برندینگ

نکات طلایی که برای ثروتمند شدن الزامیست

باید این نکته را در نظر بگیرید که ثروتمندان برای رسیدن به موفقیت، ثروت و شادمانی سختی های بسیاری را دیده اند. ایشان با حرکت و تلاش مداوم در راستای اهداف خویش گام های بلندی را برای تحقق آرمان‌ های خود برداشته اند. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

آلوئه ورا شاخ بزی

قیمت انواع آلوئه ورا شاخ بزی بسیار متغیر است زیرا عواملی مانند سایز گیاه، سن و همچنین کیفیت ریشه در نرخ خرید و فروش آن تاثیر زیادی دارد که سبب شده نتوان برای آنها قیمت واحدی اعلام کرد.

با این وجود اگر گیاه آلوئه ورا را با گلدان می خرید معمولاً قیمت آن بین 100 تا 200 هزار تومان برآورد می شود، هر چند گیاهی با ارتفاع 20 تا 30 سانتی متری با قیمت 50 هزار تومان نیز قابل تهیه است.

اگر در زمینه پرورش گل و گیاه آپارتمانی فعالیت دارید، برای تامین انواع آلوئه ورا ممتاز، می توانید از طریق نمایندگان فروش این مرکز اقدام به ثبت سفارش و تحویل محموله ارسالی در محل مورد نظر خود کنید.

گیاه آلوورا شاخ بزی یکی از انواع مختلف آلوورا است که بیشتر در مناطق آب و هوایی آفریقا قابل کشت هستند و رشد بهتری دارند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-30T122022.873.jpg

آلوئه ورا گلدانی

قیمت آلوئه ورا گلدانی بستگی به سایز، تعداد شاخه ها، سن گیاه و سایز گلدان دارد و هر کدام از این عوامل می توانند به تنهایی موجب افزایش و یا کاهش قیمت این گلدان ها شوند.

قیمت گلدان ها در سایز ها و اندازه های مختلف متفاوت است اما هم اکنون از رنج قیمتی 40 هزار تومان الی 500 هزار تومان متغییر است.

نوسانات قیمتی بازار در قیمت خرید و فروش این گلدان بی تاثیر نیست.

برای خرید این گلدان های زیبا و مقاوم و یا اطلاع از قیمت آن ها می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-30T122444.479.jpg

آلوئه ورا یام یام

قیمت آلوئه ورا یام یام متناسب با حجم بسته بندی متفاوت است اما نمونه 500 سی سی با نرخ 15000 الی 20000 تومان خرید و فروش می شود که گاهاً به علت کمبود عرضه با افزایش روبرو است.

برای خرید عمده که به صورت بسته بندی کارتنی 20 و 24 عدد قابل تهیه هستند، قیمت روز انواع نوشیدنی یام یام متناسب با حجم سفارشات خریدار و با در نظر گرفتن هزینه حمل سنجیده می شود.

اگر برای خرید این نوع نوشیدنی به دنبال تامین کننده معتبر هستید، فروشندگان این مرکز تازه ترین نمونه های بسته بندی را با قیمت رقابتی برای شما ارسال می کنند.

جهت کسب اطلاع از نحوه ثبت سفارش می توانید با مشاوران فروش در تماس باشید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-30T123357.809.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا