آراد برندینگ

وفاداری به قول هایم مرا به ثروت بی حد و حصری رساند

همه می دانیم هیچ کس به فردی که به قول هایش وفادار نبوده و بی تفاوت به وعده هایش است، اعتماد ندارد. باید بدانیم روابط اجتماعی و اعتماد بین فردی برای افراد موفق اهمیت بالایی دارد به همین دلیل سعی کنید به قول های خود وفا کنید. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

کنجد عسلی ماسوله

برخی از خانمها کنجد عسلی را در منزل تهیه می کنند و باتوجه به سلیقه خود آنها را در اندازه ها و ضخامتهای مختلف درست می نمایند که رایج ترین آن کنجد عسلی ماسوله است. کنجد اصلی به دلیل خاصیت فروانی که دارد برای کودکان بسیار مناسب می باشد پس مادران می توانند به جای تنقلات مضر این ماده مقوی را در رژیم غذایی فرزندان خود قرار دهند.

استرس و اضطراب این روزها به یک مورد فزاینده تبدیل شده است و اکثر مردم ترجیح می دهند با شرایط به وجود آمد خود را وفق بدهند و آن را به عنوان یک واقعیت تغییر نا پذیر می پذیرند. با این حال یک قدم کوچک در تغییر رژیم غذایی می تواند تاثیر مثبتی بر کاهش سطح استرس و اضطراب ما داشته باشد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (73).jpg

کنجد شیرین

به طور کلی کنجد شیرین مشخصات خاصی ندارد، در هر صد گرم کنجد، 50 گرم چربی، و 7 گرم چربی اشباع است، از ویژگی این دانه می توان به عدم کلسترول در ترکیبات آن اشاره کرد.

برای اطلاع از مشخصات کنجد شیرین مطالعه این بخش را از دست ندهید، همانطور که می دانید کنجد جزو قدیمی ترین دانه های روغنی است که فواید و خواص بسیاری دارد.

در صد گرم کنجد 468 گرم پتاسیم، 12 گرم فیبر خوراکی، 0.3 گرم قند، 23 گرم کربوهیدرات، 11 گرم سدیم و 975 گرم کلسیم وجود دارد

انرژی موجود در 100 گرم کنجد برابر است با 572 گرم، منیزیم داخل این دانه ی روغنی 351 گرم است.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (81).jpg

کنجد سیاه دیم

قیمت کنجد سیاه دیم، هر ساله با توجه به نرخ ارز مشخص می شود هر چقدر میزان کیفیت آن بالا باشد قیمت آن نیز رو به افزایش می باشد.

قیمت گذاری یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برای فروش است چون قیمت مناسب باعث جذب مشتری می شود درنتیجه با فروش بیشتر محصول روبه رو خواهید شد.

کنجد مقوی و پرکاربرد نوعی از محصولات مهم در صنعت غذایی است که با صادرات آن بهترین نوع درآمد را به دست آورد چون پر فروش است.

کنجد سیستم عصبی را تقویت می کند و می تواند ما را به احساس آرامش بیشتر برساند و به طور موثر استرس و اضطراب را کاهش می دهد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (88).jpg

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا