آراد برندینگ

از یه سری چیزها گذشتم تا بهتر از آن را بدست آورم

تو نباید کم بیاری، اتفاقهای خوب تو راهند چشماتو ببند و ثروتمند شو این بود اون زندگی که میخواستی؟ این بود اون رویاهایی که میبافتی؟ میگی هدف زندگیته؟!ولی حاضر نیستی زندگیتو براش بزاری. تمام تلاشتو بکن تا ببینی چه اتفاقای بهتری را میتونی بدست آوردی. در ادامه مقاله می خواهم شما را باکاری که ثروت بسیاری را تواسنتم از آن بدست آورم را به شما معرفی کنم همراه ما باشید.

صادرات پسته خندان کرمان

صادرات پسته خندان کرمان از تقاضای بالایی در بازار خرید و فروش انواع آجیل برخوردار است، پسته کرمان درجه یک می باشد، برای شناخت این نوع پسته ها ابتدا لازم است که با انواع کیفیت پسته کرمان آشنا شوید. پسته کرمان از لحاظ کیفیت در سه گروه تقسیم بندی می شود که شامل موارد زیر می باشند:

پسته درجه یک خندان: این نوع پسته ها از گرانترین و لوکسترین پسته های کرمان هستند که به صورتی کاملاً طبیعی بر روی درختان خندان می شوند، این نوع پسته ها از جمله پرطرفدارترین پسته های صادراتی نیز می باشند.

پسته درجه دو یا پسته کلاس بی: پسته های درجه دو از ترکیب پسته های خندان درجه یک و پسته های آبخندان درجه سه به دست می آیند که در مقایسه با گروه اول کیفیت پایینتری داشته و با قیمت ارزانتری نیز به فروش می رسند، این نوع پسته های اکبری نیز به تعدادی از کشورهای همسایه و خاورمیانه صادر می گردند.

پسته درجه سه آبخندان: این پسته ها در مقایسه با دو گروه قبلی از کیفیت بسیار پایینتری برخوردار هستند و در واقع پسته های اکبری هستند که دهان آنها بسته و پس از برداشت دهان آنها به روشهای مختلف مکانیکی باز شده است، این پسته ها در مقایسه با پسته های دیگر قیمت بسیار پایینتری دارند و همین موضوع باعث شده است که از آنها برای مصارف جانبی مانند استفاده در تهیه کرمهای بهداشتی استفاده کنند، البته در اینجا بهتر است بیان کنیم که این نوع پسته ها نیز از نظر صادراتی مهم بوده و به تعداد محدودی از کشورها مانند عراق صادر می گردند.

از یه سری چیزها گذشتم تا بهتر از آن را بدست آورم

پسته خندان امروز

پسته در زبان انگلیسی Pistachio است و نوعی آجیل پر طرفدار محسوب می شود که سرشار از مواد مغذی و معدنی است. علاوه بر آن مصرف پسته خندان امروز به صورت آجیل در انواع غذاها، دسرها، ویتامینه، گز پسته، سوهان پسته ، باقلوای پسته و غیره استفاده می شود. پسته به دلیل اینکه دیرتر خراب می شود و ماندگاری زیادی دارد می تواند در طعم دادن و تزیین مواد غذایی ، شیرینی و کیک و در سس ها استفاده می شود.

پسته خام یا پسته شور یا بو داده کدامیک ؟ بیشترافراد سوال می کنند که پسته خام تازه بهتر است یا پسته بو داده؟در جواب باید گفت که بستگی به سلیقه افراد دارد اگر پسته بو داده به روش صحیح بو داده شود ، فقط مقدار کمی از ویتامین ها و مواد معدنی آن از بین می رود در عوض خوشمزه تر می شود. هر چند پسته خام مشتریان خاص خود را دارد.

از یه سری چیزها گذشتم تا بهتر از آن را بدست آورم

پسته خندان قزوین

پسته ها انواع مختلفی دارند که آنها را از روی ظاهر و نوع به اسم های مختلفی نام گذاری کرده اند. این انواع شامل پسته خندان قزوین، پسته ی احمد آقایی ، پسته فندقی، پسته کله قوچی و پسته جنگلی می شود در مناطق مختلف کشورمان انواع دیگری از پسته برداشت می شود که نوع خاص و نام خاصی ندارند و مختص آن منطقه است.

از یه سری چیزها گذشتم تا بهتر از آن را بدست آورم

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا