آراد برندینگ

دست از تغییر دیگران برداشتم و ثروتمند شدم

مردم تغییر نمی کنند. آنها را همان طور که هستند بپذیرید. سعی نکنید دیگران را عوض کنید یا انتظار داشته باشید تغییر کنندمن با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

باقلوای پسته خندان

شیرینی سنتی در کشور ما و در تعداد بسیار زیاد و با انواع طعم بی نظیر و فوق العاده در شهرهای مختلف تهیه می شود و باقلوای پسته خندان از انواع این محصولات با طعم بسیار عالی و طرفداران بسیار زیاد است.

شهرهای مختلفی در ایران این محصول را در فرم و با طعمی بسیار عالی تولید و در تمام ایران توزیع می نماید و می توان انواع مختلف این محصول درجه یک را با بهترین کیفیت و در انواع قیمت خریداری نمود.

تولید کننده انواع باقلوای پسته خندان را با استفاده از پسته خندان مرغوب و بهترین مواد اولیه موجود در بازار و با مصرف کره حیوانی معطر و بسیار عالی تولید نموده و تردی و طعم عالی و بی نظیر این نمونه از سوهان به همین دلیل می باشد.

این محصول عالی در انواع مختلف در اندازه و با وزنهای متفاوت تولید و در بازار با قیمت مناسب در اختیار تمام مصرف کنندگان است و همه افراد می توانند از انواع باقلوا در قیمتهای متفاوت استفاده و از طعم این شیرینی سنتی درجه یک لذت ببرند.

دست از تغییر دیگران برداشتم و ثروتمند شدم

قیمت پسته خندان

از خشکبارهای خوشمزه, پرطرفدار و محبوب پسته خندان است که خواص بسیار آن باعث می شود که جایگاه خاصی در میان آجیل ها داشته باشد.

کمتر کسی است که طعم و مزه پسته را دوست نداشته باشد، قیمت پسته خندان از  نوع خام آن بسیار مناسب بوده و نیز خوش طعم می باشد و قیمت خام با بو داده متفاوت نیست.

به علت خشکبار بودن آن، زمان تقریبا زیادی می توان آن را نگهداری کرد این خشکبار با ارزش با ذائقه و ذوق همه افراد سازگار است. 

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (19).jpg

پسته خندان ایرانی

پسته در اصل بومی آسیا به ویژه ایران و عراق بوده است که براساس شواهد باستان شناسی، ارتباط بین پسته و مصرف آن را می توان به 6000 سال قبل از میلاد مسیح بازگرداند و آنها تنها در سال 100 پس از میلاد به رومیان معرفی شدند و از آنجا در سطح جهانی محبوب شدند که پسته خندان ایرانی در این بین جایگاه ویژه ای دارد.

امروزه در کشورهای غیر بومی مانند ایالات متحده، استرالیا، چین و ترکیه تولید می شود.

در ایام گذشته و قدیم الایام از پسته و آجیل در ایام خاصی مثل عید نوروز و شب یلدا استفاده می شد اما امروزه، پسته یک آجیل مقوی محسوب می شود و در هر منزلی جزو مواد خوراکی محسوب می شود، و یک انتخاب عالی برای یک میان وعده سالم و مقوی است.

حتی والدین برای میان وعده دانش اموزان خود از این آجیل مقوی استفاده می کنند (البته مصرف زیاد آن توصیه نمی شود).

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (28).jpg

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا