آراد برندینگ

گلاب همان محصول ایده الی بود که مرا ثروتمند کرد

به عنوان فردی که نصف عمر خود را در بازار گذرانده است می توانم بگویم که یکی از سودآورترین و بهترین محصولاتی که همواره مورد استقبال افراد قرار دارد محصول گلاب می باشد. زیرا من با فروش عمده این محصولات توانستم بهتر از سایرین عمل کنم و در مدت کوتاهی به نتایج مالی مطلوبی دست یابم. لذا در ادامه قصد دارم که این محصولات را معرفی کنم.

گلاب ربیع اصل

از گلاب ربیع اصل در تهیه ی دسر ها و غذاهای ایرانی مثل شله زرد و شیر برنج نیز استفاده می شود. گلاب این ماده ی خوش عطر گل سر سبد هر آشپرخانه ی ایرانی به شمار می رود. گلاب برای پوست مانند یک تونر عمل کرده و ph آن را تنظیم می کند. استفاده از گلاب برای پاکسازی پوست بسیار مفید است. برای تسکین پوست ملتهب می توانید گلاب و آلوورا را در ظرف یخ ریخته و در فریزر قرار دهید از این ترکیب برای رفع فوری التهاب و آفتاب سوختگی می توانید استفاده نمایید. همچنین برای بستن منافذ باز و آبرسانی پوست نیز این یخ ها به صورت مستقیم روی سطح پوست قرار دهید تا اثرات و نتیجه ی آن را در کیفیت پوست خود مشاهده کنید.

گلاب همان محصول ایده الی بود که مرا ثروتمند کرد

گلاب دو آتیشه

گلاب دو آتیشه مایعی خوشبو است که از گلبرگ های نوعی گل رز که به نام گل محمدی معروف شده گرفته می شود این مایع در بسته بندی های نیم و یک لیتری برای مصارف خانگی و در ابعاد 20 لیتری برای مصارف عمده به بازار عرضه می شود. ایران اولین و بزرگترین تولید کننده ی گلاب در دنیا شناخته شده است و شهر کاشان بیشترین حجم گلاب را در جهان تولید می کند. آب و هوای برخی از استان های ایران برای پرورش بهترین نوع گل برای تهیه ی گلاب کاملا مناسب بوده و گل محمدی کشت شده در کاشان و فارس مرغوب ترین نوع این محصول از لحاظ رنگ و عطر در دنیا محسوب می شود.

گلاب همان محصول ایده الی بود که مرا ثروتمند کرد

گلاب کوه زرد

گلاب کوه زرد یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع گلاب می باشد. از گلاب در ساخت محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. اسانس این گیاه یکی از گران قیمت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی است. تاثیر گلاب روی بازسازی سلول های پوست بسیار زیاد است. اگر کمی آب خیار را همراه با گلاب در قالب یخ منجمد کنید می توانید به طور روزانه از این یخ ها بر روی پوست خود قرار داده و شادابی و سلامتی را به پوست خود هدیه دهید. ترکیب این دو ماده با یکدیگر یک آبرسان و مرطوب کننده ی طبیعی برای شما خواهد ساخت.

گلاب همان محصول ایده الی بود که مرا ثروتمند کرد

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا