آراد برندینگ

من فوق العاده ثروتمند هستم

ما در برابر هر هدفی که داریم یه سری ضربات سنگین و مهلک بهمون وارد میشه طوری که بیفتیم زمین بیهوش بشیم و تو این مسیر هم خیلی کتک میخوریم ، خیلی تو این مسیر میفتیم زمین ولی موقعی که افتادیم رو زمین ما بازنده نیستیم، موقعی که از رو زمین بلند نشیم ما بازنده محسوب میشیم . پس هممون تو این مسیر میفتیم زمین ولی بازنده اون کسیه که از رو زمین بلند نشه. من هم در برابر این زمین افتادن ها مقامت کردم و الان یکی از تاجران موفق و ثروتمند دنیا هستم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کشمش طلایی ایرانی

کشمش طلایی ایرانی میوه است که در دسته ی خشکبار قرار دارد و ازتنقلات بسیار سودمند و پر از فایده است که در رژیم غذایی بسیاری از افراد از جمله کودکان نیز قرار می گیرد.

برای درست کردن یک کشمش پلویی اعلا در ابتدا نیاز دارید تا انگورهای چیده شده را در نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا خشک شوند و آب خود را از دست بدهند سپس اگر انگور به دست آمده قهوه ای باشد، به این منظور است که کشمش پلویی شما آماده شده است.

دقت کنید که در هنگام خشک شدن هیچ گونه مواد افزودنی را نباید به آنها اضافه کنید. در انتها کشمشها به سه دسته درجه یک، دستچین و سرکه ‌ای تقسیم می شوند.

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش بیاید که فرق بین کشمش پلویی و معمولی در چیست و در پاسخ باید گفت هنگامی که انگورها خشک می شوند و به کشمش تبدیل می شوند.

من فوق العاده ثروتمند هستم

مویز سیاه بدون هسته

هر چند میزان کالری مویز تقریباً ۱۰ درصد بیشتر از کشمش می باشد اما باید در مصرف آن حد اعتدال را رعایت کنیم. مویز در اندازه و رنگهای گوناگون وجود دارد رایج ترین نوع آن مویز سیاه بدون هسته می باشد و بیشتر در انواع دسرها و شیرینیها مورد مصرف قرار می گیرد.

این محصول سرشار از مواد ضروری مانند ویتامینها مواد معدنی آنتی اکسیدانها و غیره می باشد و بهترین جایگزین درمصرف تنقلات است چرا که فاقد مواد مصنوعی، شیمیایی و مواد نگهدارنده می باشد.

همچنین موادی مانند فیتو نو ترینتها، فلاونوئیدها و فنولها از چشمان شما در مقابل آسیب ناشی از رادیکالهای آزاد مراقبت می کند و خطر مبتلا شدن به آب مروارید را کاهش می دهد.

من فوق العاده ثروتمند هستم

کشمش بیدانه تیزابی

برای تهیه کشمش بیدانه تیزابی به انگوریک نوع مایع قلیایی درصد پایین زده می شود تا انگور به صورت خشک در بیاید، روش تیزاب کردن یکی از روشهای بسیار قدیمی و سنتی می باشد که در آن ارزش اصلی و غذایی میوه انگور از بین نرفته و همین طور خواص آن باقی می ماند.

استفاده از این محصول باعث خوشبو شدن دهان می شود همچنین استفاده از کشمش تیزابی برای افرادی که دچار ناراحتیهای پوستی هستند بسیار توصیه می شود.

من فوق العاده ثروتمند هستم

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا