آراد برندینگ

با درب ضدسرقت جلوی ورود فقر به زندگی ام را گرفتم

وضعیت اقتصادی ام از شرایط خوبی برخوردار نبود و من نیز د تلاش بودم تا مانع ورود فقر به زندکی ام شوم و این اتفاق با راه اندازی کسب و کاری برای درب های ضدسرقت افتاد و من نه تنها توانستم مانع ورود فقر شوم بلکه توانستم به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

درب ضد سرقت حیاط

درب ضد سرقت حیاط نه فقط برای منازل بلکه برای انواع اماکن تجاری و عمومی نیز مورد استفاده قرار می گیرند و با کمک آنها می توان امنیت ساختمان مورد نظر را چندین برابر کرد. از آنجایی که دربهای ذکر شده از نقطه نظرهای گوناگون مانند جنس و اندازه با یکدیگر تفاوت دارند، ممکن است قیمتهای متفاوتی نیز برای آنها در نظر گرفته شود، اما در حالت کلی قیمت درب ضد سرقت هم از جنس و اندازه آن و هم از سیستم ضد سرقتی که برای آن در نظر گرفته شده است، ناشی می شود.

اگر بخواهیم قیمت این دربها را با دربهای معمولی مقایسه کنیم باید بدانید که با قیمت بیشتری به فروش می ‌رسد، اما حقیقتاً ارزش آنها بیش از قیمتهایی است که برای آنها در نظر گرفته می شود، چرا که نه تنها طول عمر نامحدود دارند، بلکه از لحاظ ایمنی به هیچ عنوان قابل مقایسه با دربهای ساختمانی دیگر نیستند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T170123.134.jpg

درب ضد سرقت نئوکلاسیک

در واقع درب ضد سرقت نئوکلاسیک علاوه بر تحمل هرگونه فشار و برش دارای قفلهای بسیار امنیتی نیز می باشند این دربها همینطور خاصیتهای دیگری دارند از جمله اینکه در مقابل گرما و سرما هم مانند یک عایق برخورد می‌کنند و عایق صدای بسیار خوب و مناسبی برای جلوگیری از خروج صدا از اتاق و محلی که استفاده شده اند هستند.

به دلیل تنوع بسیار زیادی که درب ضد سرقت ترک در تولید دارند امروز شما می توانید برای تهیه درب ضد سرقت از انواع و اقسام آن بر طبق سلیقه و کاربردی که از آن انتظار دارید یک انتخاب مناسب داشته باشید در واقع دربهای ضد سرقت به صورت فلزی و ضخیم و یا نازک بوده و شما می توانید از بین تنوعهای مختلف آنها یک درب ضد سرقت مناسب انتخاب نمایید و برای استفاده در مکانی که مد نظر دارید نصب نمایید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T165648.451.jpg

درب ضد سرقت بابازاده

ما در بازار ایران انواع مختلفی از درب ضد سرقت بابازاده داخلی و خارجی داریم که آن ها نیز در مدل ها و کیفیت های مختلفی تقسیم میشوند.

اگر به طور کلی بخواهیم درب ضد سرقت داخلی را با انواع خارجی مقایسه کنیم باید اول نیاز خود را مشخص نماییم و با توجه به نیاز در مرحله آخر انتخاب کنیم. درب ضد سرقت خارجی در بازار ایران به چهار گروه تقسیم میشود که در ادامه به طور کلی آنها را مقایسه میکنیم. قیمت درب ضد سرقت انواع کالاها وارد بازار ایران می شود و به دلیل رقابت برند ها قیمت درب ضد سرقت با توجه به کاربرد و طراحی آن بسیار مناسب است.

شما با قرار دادن دوربین مداربسته در محل کار یا خانه فقط میتوانید مدرکی دال بر حفظ حریم شخصی و تخلف فرد متخلف را ثبت و ضبط کنید البته با توجه به روش هایی که سارقان برای لو نرفتن هویتشان استفاده میکنند ثبت مدرک با سختی روبرو میشود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-06T165727.367.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا