آراد برندینگ

ثروتمند شدن نتیجه ریسک و خطرهای شماست

در هر کاری، بین میزان ریسک پذیری و احتمال شکست رابطه ی مستقیم وجود دارد. کارآفرینان موفق کسانی هستند که برای سود بیشتر خطرات کار را تجزیه تحلیل می کنند و به حداقل می رسانند. بسیاری از افراد موفق بارها شکست خورده اند اما با قدرت ریسکی که داشته اند توانسته اند سرانجام به موفقیت برسند.

یخچال نوشیدنی ایستکول

طراحی درونی یخچال نوشیدنی ایستکول نیز بسیار مهم هست هر چقدر عمق یخچال بیشتر باشد فروشنده محصولات بیشتری را می تواند در آن قرار دهد.

اکثر یخچال های نوشیدنی در بازار عمقی حدود ۴۰ تا ۸۰ سانتی متر را دارا می باشند.

فاصله بین طبقات در یخچال نوشیدنی به گونه ای است که فروشنده می تواند مناسب نیاز خود ان هارا تغییر دهد. یک امر مهم دیگر که تاثیر زیادی می تواند در فروش داشته باشه استفاده از یک لامپ LED درون یخچال است که در شب نمای خیلی زیبایی به محیط هدیه می دهد و همین امر باعث جذب مشتری بیشتر خواهد شد.

همانطور که از نامشان پیداست از یخچال نوشیدنی 8 کیلویی برای نگه داری انواع نوشیدنی ها در اندازه ها مختلف استفاده می شود. از اندازه های کوچک تر این محصول می توان در منازل یا هتل ها نیز استفاده کرد.

ثروتمند شدن نتیجه ریسک و خطرهای شماست

یخچال ویترینی زاگرس

تولید یخچال ویترینی زاگرس با ورقه های استیل استنلس صورت می گیرد و به این علت از مقاومت چشم گیری در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی برخوردار می باشند.

همچنین این یخچال ها قابلیت شستشو دارند که این ویژگی موجب بهداشت بیشتر محیط یخچال شده و مانع از ایجاد بوی نامناسب و رشد باکتری و قارچ در درون آن می گردد.

در قسمت جلویی و نمای یخچال ویترینی مرغ، از شیشه های نشکن سکوریت استفاده می شود و تمامی قسمت های آن به خوبی عایق بندی شده اند.

قدرت موتور بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی، طراحی زیبا به همراه فضای کافی، قابلیت جابجایی آسان به دلیل داشتن چرخ در قسمت های انتهایی، از دیگر مشخصات این محصول به شمار می روند.

ثروتمند شدن نتیجه ریسک و خطرهای شماست

یخچال صنعتی جنرال الکتریک

یخچال صنعتی جنرال الکتریک وزن بسیار سنگین دارند و برخی از نمونه های آنها دارای پایه های فلزی بوده و ثابت هستند در حالی که برخی از آنها همچون نمونه های ویترینی دارای پایه چرخ دار می باشند و به راحتی می‌توان آنها را جابجا کرده و در مکان های مختلف قرار داد.

این یخچال ها بسیار محکم و با کیفیت هستند اما شرایط نگهداری ویژه دارند، به عنوان مثال تا جای ممکن نباید نور مستقیم خورشید به آنها بتابد همچنین لوله‌های خنک کننده این دستگاه ها باید به طور مرتب کنترل شود تا شکستگی و تخریب در آن ها رخ ندهد و به این ترتیب فشار زیادی به یخچال وارد نیاید.

یخچال های صنعتی انواع بسیار مختلفی دارند که از نظر کارایی با همدیگر متفاوت می باشند همچنین ابعاد و اندازه آنها اختلاف زیادی با یکدیگر دارند و این نکات را هنگام خرید این محصول حتما باید در نظر داشت و به طور دقیق لحاظ کرد.

ثروتمند شدن نتیجه ریسک و خطرهای شماست

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا