آراد برندینگ

چگونه با سرمایه کم به درآمد بالایی رسیدم

بر خلاف این‌ که برای ایجاد یک دفتر یا یک مغازه فیزیکی بایستی هزینه‌ های زیادی را انجام دهیم که شامل هزینه تشکیلات و تهیه‌ دفتر و حقوق پرسنل است، در بستر اینترنت می ‌توانید با استفاده از یک سرمایه کم و معقول یک فروشگاه ویترینی عالی را برای خود فراهم سازید و از طریق ارتباط با افراد مختلف شانس فروش محصولاتتان را افزایش دهید. من از این راه توانستم در حوزه پول‌ ساز کاشی به ثروت کلانی دست یابم.

کاشی قدیمی سنتی

تقاضای زیاد مردم برای خرید این نوع کاشی قدیمی سنتی باعث شده است تا این کارخانه داران نیز به فکر پیدا کردن روشهای مختلف برای تولید انواع کاشی های لعابدار سنتی بیوفتند تا بتوانند ضمن بالا بردن میزان توانایی تولید کاشی، تنوع طرح های تولیدی خود را نیز بیشتر کنند. در حال حاضر بیش از 200 کارخانه در سطح ایران وجود دارند که در زمینه تولید انواع کاشی لعابدار فعالیت می کنند و در این بین استان یزد با داشتن بیش از 60 کارخانه تولید انواع کاشی یکی از اصلی ترین قطب های تولید کاشی لعابدار در کشور محسوب می شود.

چگونه با سرمایه کم به درآمد بالایی رسیدم

سرامیک پرسلان جواهر

ممکن است در ارتباط با سرامیک پرسلان جواهر سوالاتی در ذهن تان ایجاد شده باشد. لذا پاسخ به ۲ سوال درباره سرامیک جواهر به این شرح می باشد. ۱: جنس سرامیک جواهر چیست؟ این محصول در انواع پرسلان و لعاب دار تولید می شود. ۲: سرامیک جواهر در چه مصارفی تولید می شود؟ این محصول در سرویس بهداشتی، آشپزخانه و کف استفاده می شود.برای خرید بهترین سرامیک پذیرایی ما را به خاطر داشته باشید و به صورت حضوری و غیر حضوری با ما در تماس باشید این مجموعه در خدمت شما مشتریان عزیز است. پس نکته‌ ای که هنگام خرید سرامیک باید در نظر داشته باشید این است که رنگ و طرح سرامیک با دکوراسیون خانه شما هم خوانی داشته باشد.

چگونه با سرمایه کم به درآمد بالایی رسیدم

کاشی بین کابینتی گل برجسته

کاشی بین کابینتی گل برجسته یکی از پر فروش ترین انواع کاشی در بازار می باشد. این قیمت ها با توجه به نوسان بازار، نرخ ارز، دلار و غیره اختلاف قیمت پیدا می‌ کنند و خرید و فروش آن ها به شیوه های مجازی و حضوری مدیریت می گردد. برای این کالا بازه قیمتی بین متری 88 الی 366 هزار تومان در نظر می گیرند. افراد همیشه به دنبال زیبایی و نظافت هستند و کاشی های بین کابینتی محصولی هستند هم موجب زیبایی محیز می شوند و هم به راحتی قابل نظافت هستند. این کاشی ها در طرح های گلدار، سنتی و هندسی تولید و توزیع می شوند.

چگونه با سرمایه کم به درآمد بالایی رسیدم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا