آراد برندینگ

زغال آتش رسیدن به ثروت را در درونم شعله ور کرد

همیشه عطش و اشتیاق رسیدن به ثروت را داشتم و همیشه در صدد بودم که بتوانم از طریق این راه به ثروت برسم اما با توجه به بد شدن شرایط اقتصادی و رکود های بازار امید و عطش رسیدن به ثروت را از دست داده بودم تا اینکه متوجه شدم از طریق تجارت هنوز امیدی برای رسیدن به ثروت هست و آتش اشتیاق رسیدن به ثروت در وجودم شعله ور شد. وارد دنیای تجارت شدم و شروع به کار کردن در حوزه تجاری زغال از این طریق توانستم بعد از مدتی به ثروت برسم

زغال بلوط کبابی

یکی از تفریخات ایرانیان پختن جوجه کباب است که در منقل بزرگ که به آن باربیکیو می گویند زغال ریخته می شود و با سرخ شدن آن سیخ جوجه یا کباب را روی آن قرار می دهند که اگر زغال مرغوب نباشید به سرعت گر گرفته و به آهستگی می سوزند.

زغال بلوط کبابی ایرانی در کشور بصورت عمده به مراکز فروش شهرهای مختلف فرستاده می شود و از آنجا به مغازه ها و فروشگاه ارسال می شود که با هزینه ارسال از کارخانه تا مصرف کننده در چندین مرحله اضافه می گردد و خریدار با قیمت بالاتری این محصول را دریافت می کند ولی با خرید مستقیم این محصول از خود تولید کننده یکبار کرایه پرداخت کرده و با قیمت کمتری این محصول را خریداری می کنید.

در بازار زغال بلوط بصورت حلقه ای عرضه می شود که در بسته بندی یک کیلویی عرضه می گردد که با حرارت بالایی که دارد برای قلیان و کباب مورد استفاده قرار می گیرد.

زغال آتش رسیدن به ثروت را در درونم شعله ور کرد

زغال کبابی مکعبی

زغال کبابی مکعبی اغلب از درختان تولید می شود که این موضوع به محیط زیست آسیب می زند اما با پیشرفت تکنولوژی زغال فشرده مکعبی با خاک اره و پوست گردو تهیه می شود و طرفداران زیادی پیدا کرده است. زمان سوختن این محصول به دلیل وجود پوست گردو بسیار بالا است و دودی ایجاد نمی کند.

اغلب تولیدکنندگان در تهیه ی این محصول با کیفیت از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی کنند. جالب است بدانید قیمت این زغال نسبت به معمولی آن پائین تر است.

زغال فشرده استحکام بالایی دارد و خاکستر آن بسیار کم است و پس از روشن شدن آتش این زغال دود کمی دارد.

تولید این محصول بسیار پر سود است و رونق خوبی دارد حتی اگر در این زمینه خود را خوب نشان دهیم می توانیم صادرات خوبی به کشور های همسایه داشته باشیم.

سایت سفارش خرید زغال کبابی صادراتی لازم به ذکر است بدانید که امروزه تمامی مراکز فروش زغال کبابی توانسته اند به روش های مختلف این محصول را به دست مشتریان برسانند تا مردم بتوانند با خیالی آسوده از این محصول پرکاربرد بهره مند شوند و دیگر هیچ مشکلی بابت تجربه یک خرید مطمئن نداشته باشند چون در آسان ترین شکل ممکن به صورت آنلاین سفارش خرید خود را ثبت می کنند و از زغال کبابی صادراتی با درجه کیفی بسیار بالا بهره مند می شوند.

زغال آتش رسیدن به ثروت را در درونم شعله ور کرد

ذغال چوب روسی

ذغال چوب روسی در صورت با کیفیت بودن در هنگام سوختن دود از خود تولید نمی کند و نسبتا دیر می سوزد و در حین سوختن خاموش نمی شود. رنگ این زغال باید سیاه و دارای وزن سبکی باشد. با این ویژگی می توان گفت که فروش زغال چوب روسی سود خوبی را از آن خود نموده است و بازار گرمی دارد.

به سند بلاست کردن چوب کاج روسی سوخته نیز گفته می شود. در کل چوب ها از اجسام پر استفاده در صنعت دکوراسیون داخلی هستند که با توجه به قابلیت های منحصر به فردی که دارند دست طراحان را برای استفاده های مختلف باز گذاشته است.

چوب هایی که از کشور روس وارد می شوند معمولا از درختان راش، کاج، نراد، بلوط و دیگر درختان بومی این کشور است که غالبا به همه  ی آن ها چوب روسی می گویند.

زغال آتش رسیدن به ثروت را در درونم شعله ور کرد

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا