آراد برندینگ

با فعالیتم فقر را از بین بردم

رئیس اصلی ما در زندگی کسی است که باید ما را مجبور به انجام آنچه می‌توانیم بکند. این خدمات یک دوست است. با او، ما به راحتی عالی هستیم. من با رانمایی و آموزش تجارت توسط یک مجموعه تجاری توانستم با فعالیت در زمینه چسب به ثروت برسم.

چسب دو طرفه بی رنگ برای لباس

چسب دو طرفه بی رنگ برای لباس نوعی چسب است که حالت پارچه ای دارد و برای دوخت نواحی حساس لباس که بیشتر مورد توجه است، استفاده می شود.

از چسب لباس برای قسمت هایی از لباس همچون یقه، آستین و دمپای شلوار ها استفاده می شود.

استفاده از این نوع چسب بسیار آسان بوده و با استفاده از حرارت اتو، این چسب را به ناحیه مورد نظر می چسبانند.

چسب کاربردی لباس باعث ظرافت بیشتر لباس ها شده و زیبایی دوخت لباس را چند برابر می کند.

این محصول تولید کشور عزیزمان ایران می باشد.

با استفاده از این چسب، دیگر نیازی به دوخت نواحی ذکر شده نیست چرا که دوخت باعث مشخص شدن رد نخ از روی لباس می شود و می تواند از جذابیت لباس بکاهد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

چسب دو طرفه بی رنگ مایع

برای خرید چسب دو طرفه بی رنگ مایع باید ابتدا به میزان مقاومت این محصول توجه کنید تا در برابر عوامل گوناگون مانند افزایش و یا کاهش دما استحکام خود را از دست نداده و اتصال آن از بین نرود.

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید این چسب این است که باید استانداردهای لازم را دارا باشد و مطابق با اصول تعیین شده از سوی سازمان استاندارد جهانی تولید شده باشد و بهتر است یا به برند آن دقت کنید‌.

همان طور که می دانید چسب ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند و سایز های گوناگونی دارند که خریداران بهتر است ابتدا کاربرد و نیاز خود را مشخص کنند و با توجه به آن خرید خود را انجام دهند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

چسب دو طرفه بی رنگ نازک

چسب دو طرفه بی رنگ نازک همانطور که از نام آن مشخص است هیچ گونه رنگ خاصی ندارد بر در حقیقت هر دو سمت آن دارای خاصیت چسبندگی می باشد و به همین علت است که در امور مختلف از آن استفاده می گردد.

توزیع این کالا به صورت عمده و خرده می باشد.

این چسب ها بسیار نازک هستند و برای اتصال دو شیشه به یکدیگر گزینه بسیار خوبی خواهند بود زیرا رویت نمودن آن ها نیز نسبتا مشکل می باشد و نه تنها برای شیشه بلکه جهت چسباندن کاشی و سرامیک نیز مناسب است.

این چسب های فوق‌ العاده کاربرد های بسیار فراوانی دارند و در امور مختلفی مانند اتصال قطعات کامپیوتری، تولید آلبوم های عکس، تولید پوشاک و غیره به وفور از آن ها استفاده خواهد شد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا