آراد برندینگ

شاد شدم و به ثروت بی انتهایی رسیدم

به نظر شما مهم ترین چیز در زندگی چیست؟ فقط یک چیز مهم است، شادی! هرگز، هرگز اجازه ندهید کسی شادی شما را بگیرد. در مسیر تجارت فهمیدم شادی واقعی چیست و با حفظ آن توانستم ثروت عجیبی را به دست آورم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

پودر پاپریکا عمده

پاپریکا اکنون به عنوان ادویه ملی مجارستان شناخته می شود که در سال ۱۵۶۹ توسط ترکها معرفی شد که مدل پودر پاپریکا عمده و مجارستانی در هشت گونه مختلف و گوناگون در رنگهای متفاوت در دسترس است.

رایج ترین و معروف ترین نوع پاپریکا، مدل نارنجی و قرمز روشن است که علاوه بر این دو مورد ممکن است رنگهای گوناگونی نیز داشته باشند که شامل طیف گسترده‌ای از رنگهای قهوه‌ای، قرمز و نارنجی می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (82).jpg

پودر پاپریکا خانگی

پاپریکا طعم ملایمی دارد و به دلیل رنگ قرمز درخشانش ارزشمند است و همچنین ارتباط نزدیکی با فلفل قرمز دارد که البته این دو تفاوتهای بسیار زیادی دارند.

که عمده ترین آن در طعم می باشد که پودر پاپریکا خانگی و اصلی طعمی متمایل به شیرین و ملایم داشته ولی فلفل قرمز رو به تندی می زند که این دو به کلی می تواند طعم یک غذا را عوض کند و طرز تهیه آن را هم تغییر دهد.

البته لازم به ذکر بوده که پاپریکا و فلفل قرمز از نظر گیاه شناسی شبیه به هم هستند اما شرایط ایده آل برای رشد فلفل فلفل و این کالا کاملا متفاوت بوده که به عنوان مثال فلفل نیاز به آفتاب با خاک گرم دارد.

جالب است تا بدانید که اولین بار کاوشگران اسپانیایی دانه های فلفل قرمز را به اروپا بردند، جایی که این گیاه به تدریج طعم خود را از دست داد و پاپریکا به گونه ای شیرین شد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (81).jpgپودر پاپریکا خارجی

یکی از ادویه های پرکاربرد و پرخاصیتی که در این روزها مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته می باشد پودر پاپریکا خارجی می باشد.

برای چی و چه مواردی استفاده میشه که التبه بدیهی بوده این محصول نوعی ادویه بوده که عطر و طعم دلپذیری به غذا داده و علاوه بر آن ارزش غذایی بالایی نیز دارد.

همه انواع ادویه پاپریکا را باید در ظرف دربسته نگهداری نمود و علاوه بر آن باید در مکانی خنک و تاریک نیز باشد، بنابراین چه در کشوی ادویه جات یا در یخچال اگر نگهداری می کنید باید به این نکته توجه داشته باشید.

نور و گرما روی ادویه تأثیر منفی می‌گذارد، بنابراین نگهداری آن در قالب به جای شیشه شیشه‌ای به حفظ تازگی کمک می‌کند برای بهترین نتیجه، ظرف شش ماه از آن استفاده کنید زیرا پاپریکا با افزایش سن قدرت و طعم خود را از دست می دهد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (72).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا