آراد برندینگ

شیلنگی که شما را در بازی زندگی پیروز می کند

اگر می خواهید زندگی ای زیبا و پر از آرامش برای خود رقم بزنید باید در جست و جوی کاری مناسب و پر سود برای خود باشید که در این راستا ما به شما پیشنهاد می کنیم در حوزه ی انواع شیلنگ فعالیت کنید زیرا این محصول با فروش بالایی که دارد می تواند سود های بسیاری به شما برساند پس با ما باشید تا بیشتر با این محصول سود آفرین آشنا شوید.

شیلنگ گاز مشعل

بسیاری از کارخانه های شیلنگ گاز مشعل با داشتن بهترین دستگاه های تولید توانسته اند مرغوب ترین نوع را به تولید و عرضه برسانند به شیلنگ هایی که گاز را به لوله کشی های داخل ساختمان انتقال می دهند، شیلنگ گاز پکیج گفته می شود امروزه یکی از پر استفاده ترین سیستم های گرمایشی پکیج می باشد که در ساخت اکثر ساختمان ها از این تاسیسات استفاده می کنند.

از پکیج برای گرم کردن رادیاتورها و یا آب مصرفی در خانه ها، اداره ها و یا مراکز آموزشی استفاده می کنند، این محصول جای کمتری را اشغال می کند و ظاهری زیبا دارد سوخت پکیج از طریق برق و گاز تامین می شود اما با توجه به تکنولوژی های به روز شده مصرف انرژی این محصول نسبت به باقی سیستم های گرمایشی کم تر می باشد.

.

شیلنگی که شما را در بازی زندگی پیروز می کند

شیلنگ گاز بوتان

در هنگام خرید شیلنگ گاز بوتان از مکان و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا جنس مرغوب و اعلا به شما بفروشند، دقت داشته باشید که کالا گارانتی و ضمانت داشته باشد تا در صورت خرابی عودت داده شود توجه فرمایید شلینگ بریدگی و سوراخ یا منافذ دیگری نداشته باشد چراکه ایمنی خانواده و اطرافیان به خطر می افتد، در خرید به انعطاف پذیری شیلنگ دقت کنید تا براحتی استفاده شود.

برای اینکه شیلنگ گاز را تست کنید بخاطر اینکه بدانید سالم است و خانه ایمن می باشد می توانید از کف صابون استفاده کنید، کف صابون را به شیلنگ بمالید اگر حباب گونه شد یعنی شیلنگ سالم نیست حداکثر طولی که یک شیلنگ باید داشته باشد 120 سانتی متر است که مقررات ملی ساختمان آن را بیان کرده است مشخصه بارزی که شیلنگ گاز بوتان دارد این است که در مقابل دما و فشار گاز مقاوم بوده و به راحتی خراب نمی شود.

.

شیلنگی که شما را در بازی زندگی پیروز می کند

شیلنگ گاز آبگرمکن

با گفت شیلنگ گاز آبگرمکن به عنوان یکی از قطعات مهم در کارکرد آبگرمکن، در مدل ها و اندازه های مختلفی به دست مصرف کنندگان می رسد این لوله منعطف کاربرد های بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها انتقال گاز به آبگرمکن می باشد آبگرمکن ها یکی از نیاز های اولیه بشر برای تبدیل آب سرد به آب گرم و داغ می باشد.

شیلنگ برای انتقال گاز آبگرمکن، یکی از ضروری ترین ملزومات در زمان نصب آن است وجود تنوع در ابعاد و اندازه در زمان تولید این محصول، سبب شده تا گاز به راحتی در هر مکانی انتقال یابد این شیلنگ ها در تمامی شهر های ایران به صورت گسترده توزیع می شوند این محصول علاوه بر آبگرمکن های ایستاده و استوانه ای، برای آبگرمکن های دیواری نیز قابل استفاده است.

.

شیلنگی که شما را در بازی زندگی پیروز می کند

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا