آراد برندینگ

با برنامه ریزی کسب و کارم رونق تازه ای گرفت

ویژگی‌ که افراد موفق دارند، داشتن برنامه ریزی دقیق است. در حقیقت برنامه ریزی روزانه چارچوبی را برای شما تعیین می‌کند که در مسیر اهدافتان است، اگر در راستای این چهارچوب حرکت کنید، یک پله به سمت هدف خود نزدیک‌تر خواهید شد. افراد موفق برای که بتوانند در راستای اهداف خودشان باشند از چک لیست برای سازماندهی کارهای خود استفاده می‌کنند.

تابلو گلدوزی نمونه

از جمله مشخصات و ویژگی های کلی تابلو گلدوزی نمونه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مجهز بودن هر بسته گلدوزی به یک قاب، یک برگه راهنما، سوزن گلدوزی و نخ های گلدوزی با رنگ بندی های مناسب، ناگفته نماند که هر کدام از نخ های گلدوزی دارای کدی هستند که طبق این کد ها، گلدوزی گام به گام انجام می شود.

طول قاب ها 42 سانتی متر

عرض قاب ها 32 سانتی متر

کیفیت چاپ طرح ها به صورت لیزری می باشد.

جنس پارچه طرح دار بوده و قاب آن از چوبی است.

قاب های این محصول در اشکال مختلف بیضی، دایره، مستطیل و مربع می باشد.

با برنامه ریزی کسب و کارم رونق تازه ای گرفت

تابلو گلدوزی شده

تابلو گلدوزی شده مشخصات بسیار ویژه ای دارد که افراد خاص پسند همیشه به دنبال تهیه این محصول برای منازل خود هستند.

در تابلو گلدوزی شده از پارچه های بسیار با کیفیت و ضخیم استفاده می شود تا بر اثر گذشت زمان یا عوامل بیرونی دچار آسیب و فرسودگی نشود.

طرح های این تابلو ها بسیار متنوع هستند و بسیاری از طراحان این محصول از طبیعت و محیط زیست الهام می گیرند تا بتوانند تابلو های متفاوتی را تولید و عرضه بکنند.

این تابلو به شکل کامل توسط دست تولید می شود که باعث خاص شدن آن است و همچنین وجود رنگ های مختلف درون آن حس نشاط را در بیننده ی تابلو ایجاد می کند.

با برنامه ریزی کسب و کارم رونق تازه ای گرفت

تابلو گلدوزی کوچک

مهمترین نکته ای که تولید کنندگان تابلو گلدوزی کوچک به عنوان مشخصه اصلی برای تابلوهای گلدوزی در ابعاد کوچک در نظر گرفته‌ اند، توجه به پارچه زمینه ای این محصول می باشد که کیفیت کار را نمایش می دهد.

پارچه های زمینه ای جزو متریال های اصلی برای تولید این محصول می باشد که همواره باید تراکم متوسطی را داشته باشد که ورود و خروج سوزن را به راحتی ممکن ساخته و بافت خوبی و سفتی را برای محصول ارائه نماید.

از این رو رنگ های نخی که برای این تابلو استفاده می شود، از رنگ های ثابتی بوده که کاملا پخته شده و در صورت ارتباط با تغییرات جوی دما، رنگ پریدگی را اعمال نمی کنند.

با برنامه ریزی کسب و کارم رونق تازه ای گرفت

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا